Gå til innhold

Nå er jeg sjokkert!


Gjest et anonymt nick ja!

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Tja...men i dette tilfellet, så stimulerte det faktisk til en helt grei diskusjon mellom de andre i tråden :-)

"............................................"

Så var det da godt for noe....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    32

  • flisa

    25

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Dorthe

    16

Mest aktive i denne tråden

Det finnes sikkert både bifile og homofile som er transer. Men faktisk også mange heterofile. Den ene legningen fører ikke til den andre, for å si det sånn.

Aner ikke om Espen Ester Pirelli Benestad er bifil eller ikke, men han bor i hvert fall sammen med en dame, ja. Og var tidligere gift med en annen dame - de skilte seg fordi hun ikke taklet transe-legningen hans. Men Almås har hele tiden visst om det.

Det spesielle med Benestad, er at han går rundt sånn til vanlig, han skjuler det ikke på soverommet. Og sånn sett er det vel sannsynligvis en ekstra belastning på familien vil jeg tro, sammenlignet med de som holder det til soverommet.

"Og sånn sett er det vel sannsynligvis en ekstra belastning på familien vil jeg tro, sammenlignet med de som holder det til soverommet."

Det kommer jo an på familien, og forholdet de har til dette. Men med barn i bildet blir det nok litt "problematisk", ja - ihvertfall for barna.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Ja og jeg blir ekstremt fyllesyk, jeg kjenner ingen som blir så dårlig som meg. Jeg kaster opp, får skallebank og skjelver hele dagen.

Det er faktisk et under at jeg er så mye ute som jeg er - men jeg har det gøy da ;)

Drikk vann eller brus mens du fester, og når du kommer hjem drikker du mer vann/brus og spiser litt før du legger deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner alt å komme for en dag, det er som om en hel livshistorie blir rullet opp.

Har vært hos modern i hele dag, huset flyter av gayhardcore, i kjelleren, på loftet, i en værktøykasse i garasjen osv.

Hun har også funnet en adressebok med mange rare kallenavn med telefonnummer.

Jeg håper jeg aldri ser den avvikeren mer! :o)

Hvorfor har du en smiley til slutt? . . . .jeg tror ikke noe på deg - ingen behandler faren sin sånn om man elsket han før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Kan du la være å skrive nicket mitt med "c" til slutt? Nicket har overhodet ingenting med medisinen med nesten samme navn å gjøre :-)

"............................................"

AHA! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm...samboer er jo ikke akkurat det samme som å dele bolig med noen, da. Da har isåfall jeg vært samboer med utrolig mange menn og kvinner (evt. gutter og menn) opp gjennom årene.

".........................................."

jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og jeg blir ekstremt fyllesyk, jeg kjenner ingen som blir så dårlig som meg. Jeg kaster opp, får skallebank og skjelver hele dagen.

Det er faktisk et under at jeg er så mye ute som jeg er - men jeg har det gøy da ;)

Jeg er sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hva er det som gjør at noen transer sminker seg så JÆVLIG? ikke mange kvinner gjør det - det er ikke der kvinneligheten ligger, mener nå jeg. - så det må vel være mer enn klær-parykk- og sminkefetisj? hehe

Gud nå tråkker jeg sikkert på folk her.

"...og hva er det som gjør at noen transer sminker seg så JÆVLIG? ikke mange kvinner gjør det"

Heh-heh...hvis du mener at det ikke er mange kvinner som sminker seg usmakelig, så har vi forskjellig definisjon av det :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Jeg er litt enig i det Dorthe skriver om at helt vanlige folk ofte er litt kjedelige. Nå kan det jo være at fyren over er spik spenna, men sånn generelt liker jeg folk som er- og tør å være litt annerledes."

Jeg liker også orginale mennesker og folk som skiller seg ut, men når det kommer til - egen ektemann- skal han helst ikke være for "orginal" når det gjelder legning ihvertfall:)

Det er muligens annerledes for oss gutter. Vi er vant med fantasier rundt to kvinner, og du finner vel knapt en mann som ikke tenner på tanken.

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med en bifil jente. Men av en eller annen grunn er jeg så lite voksen at jeg forstår kvinner som måtte ha problemer med en bifil mann.

Dog tror jeg ikke det å iføre seg kvinneklær og sminke trenger å ha noe med legning å gjøre.

Kanskje fyren bare tenner på å ha på seg undertøy som har vært i direkte kontakt med sin kones edlere deler? Hehe, men hva vet jeg? Jeg er ganske normal på det området der, og har aldri tenkt tanken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...og hva er det som gjør at noen transer sminker seg så JÆVLIG? ikke mange kvinner gjør det"

Heh-heh...hvis du mener at det ikke er mange kvinner som sminker seg usmakelig, så har vi forskjellig definisjon av det :-)

"............................................"

Jeg legger ikke merke til kvinner -. det påpeker min mann stadig vekk....."SÅ DU IKKE HO????"

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Nei, det er ikke et trolleinnlegg, men jeg innrømmer at jeg skrev litt anonymisert (for en annen person).

Jeg kjenner en person som har opplevd akkurat dette, og ville ha debatt om det.

Så egentlig var det helt virkelig og en sann historie (i motsetning til mye annet her).

Sånn, så vet du det! ;)

Ja, det er i hvert fall et viktig tema, og nå har du i hvert fall sett hvor engasjerte vi ble.

Håper dette kan gi noe til de som faktisk er involvert i denne historien, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muligens annerledes for oss gutter. Vi er vant med fantasier rundt to kvinner, og du finner vel knapt en mann som ikke tenner på tanken.

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med en bifil jente. Men av en eller annen grunn er jeg så lite voksen at jeg forstår kvinner som måtte ha problemer med en bifil mann.

Dog tror jeg ikke det å iføre seg kvinneklær og sminke trenger å ha noe med legning å gjøre.

Kanskje fyren bare tenner på å ha på seg undertøy som har vært i direkte kontakt med sin kones edlere deler? Hehe, men hva vet jeg? Jeg er ganske normal på det området der, og har aldri tenkt tanken. :)

Ja, jeg tror at gubben hadde taklet om jeg var bifil - nettopp på grunn av det du sier - det er på en syk måte litt "vakrere" - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg enig med deg i. Jeg liker orginale mennesker. Selv er jeg kjedelig A-4, og det tror jeg mange her inne har skjønt:)

Jeg husker deg som en litt annen type med det gamle nicket. Mer spissformulert, tøffere, utradisjonell, mer radikal på en måte.

Ble du rundere i kantene samtidig som du skiftet nick?

Nå sier jeg for all del ikke at du er kjedelig altså, men hun andre ropte høyere, på et vis. Jeg husker også en gang hun fikk tilsnakk av webmaster. Det har vel aldri Kari fått ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg husker deg som en litt annen type med det gamle nicket. Mer spissformulert, tøffere, utradisjonell, mer radikal på en måte.

Ble du rundere i kantene samtidig som du skiftet nick?

Nå sier jeg for all del ikke at du er kjedelig altså, men hun andre ropte høyere, på et vis. Jeg husker også en gang hun fikk tilsnakk av webmaster. Det har vel aldri Kari fått ?

Hvem har KKK vært før?

Og jeg som trodde jeg hadde god kontroll på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jeg husker deg som en litt annen type med det gamle nicket. Mer spissformulert, tøffere, utradisjonell, mer radikal på en måte.

Ble du rundere i kantene samtidig som du skiftet nick?

Nå sier jeg for all del ikke at du er kjedelig altså, men hun andre ropte høyere, på et vis. Jeg husker også en gang hun fikk tilsnakk av webmaster. Det har vel aldri Kari fått ?

Ja, når du sier det så:)

Har ikke tenkt over det, men jeg tror det stemmer. Kanskje jeg har blitt voksnere he he:)

Den tanken liker jeg best selv, at jeg har blitt mer voksen og rundere i kantene:)

Nei, det er vel ikke det heller. Jeg vet ikke, det hender jo jeg tar litt av fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Uhm...samboer er jo ikke akkurat det samme som å dele bolig med noen, da. Da har isåfall jeg vært samboer med utrolig mange menn og kvinner (evt. gutter og menn) opp gjennom årene.

".........................................."

Okey da!

Jeg er enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hvem har KKK vært før?

Og jeg som trodde jeg hadde god kontroll på sånt.

Jeg kan svare selv:)

Jeg var Wita som startet inne på ufrivillig barnløs.Vi var ikke akkurat barnløs, men vi slet med å få minstemor. Startet der høsten 2000.

Hun ble født i 2001, og siden ble andre forum mer interesant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg kan svare selv:)

Jeg var Wita som startet inne på ufrivillig barnløs.Vi var ikke akkurat barnløs, men vi slet med å få minstemor. Startet der høsten 2000.

Hun ble født i 2001, og siden ble andre forum mer interesant.

Ah. Jeg mistenkte et øyeblikk at det var du som engang var denne tidligere SDD det stadig vekk spørres om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Ah. Jeg mistenkte et øyeblikk at det var du som engang var denne tidligere SDD det stadig vekk spørres om. :)

Jeg har registrert at det stadig vekk er noen som spør etter han. Lurer fælt på hvem det kan være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...