Gå til innhold

Nå er jeg sjokkert!


Gjest et anonymt nick ja!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Trodde det var rimelig åpenbart og allment kjent her inne, jeg :-)

"............................................"

Det visste ikke jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    32

  • flisa

    25

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Dorthe

    16

Mest aktive i denne tråden

Det er der jeg har litt problemer.

Tror du ikke at en mann som føler trang til å kle seg i kvinneklær også er litt bifil?

Nei - det tror jeg ikke -har lest litt om transer før og har ikke fått det inntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er litt enig i det Dorthe skriver om at helt vanlige folk ofte er litt kjedelige. Nå kan det jo være at fyren over er spik spenna, men sånn generelt liker jeg folk som er- og tør å være litt annerledes."

Jeg liker også orginale mennesker og folk som skiller seg ut, men når det kommer til - egen ektemann- skal han helst ikke være for "orginal" når det gjelder legning ihvertfall:)

MIn skal ikke like fotball engang og IKKE ha pelsdotter på ryggen - vi har jo alle våre preferanser - derfor er det også en for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg da selv - det er overkompensering, fordi de tross alt er menn og ikke kvinner. I tillegg er det nok mange som ganske enkelt ikke har peiling.

"............................................"

Det er nok helst det siste.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg da selv - det er overkompensering, fordi de tross alt er menn og ikke kvinner. I tillegg er det nok mange som ganske enkelt ikke har peiling.

"............................................"

En transseksuell er forresten ikke en som "kler seg ut" . . det er en som vil skifte kjønn. Kjenner godt en slik mann.

En transvestitt er en som "kler seg ut"

(denne var ikke til deg, prozac)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Nei - det tror jeg ikke -har lest litt om transer før og har ikke fått det inntrykket.

Jeg har også lest om det, men har vansker med å skjønne det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

MIn skal ikke like fotball engang og IKKE ha pelsdotter på ryggen - vi har jo alle våre preferanser - derfor er det også en for alle :)

Mannen min er ikke opptatt av sport i det hele tatt. Jeg må se på OL alene.

Altså han er ikke opptatt av å se på sport. Men selv er han svært sporty og skikkelig friluftsmenneske.

Det er jeg også, men jeg greier ikke å nå opp til hans nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et anonymt nick ja!

Nei - det tror jeg ikke -har lest litt om transer før og har ikke fått det inntrykket.

Nå begynner alt å komme for en dag, det er som om en hel livshistorie blir rullet opp.

Har vært hos modern i hele dag, huset flyter av gayhardcore, i kjelleren, på loftet, i en værktøykasse i garasjen osv.

Hun har også funnet en adressebok med mange rare kallenavn med telefonnummer.

Jeg håper jeg aldri ser den avvikeren mer! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En transseksuell er forresten ikke en som "kler seg ut" . . det er en som vil skifte kjønn. Kjenner godt en slik mann.

En transvestitt er en som "kler seg ut"

(denne var ikke til deg, prozac)

"En transvestitt er en som "kler seg ut"

(denne var ikke til deg, prozac)"

Bra - jeg vil ikke ha det på meg at jeg ikke vet slikt :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En transseksuell er forresten ikke en som "kler seg ut" . . det er en som vil skifte kjønn. Kjenner godt en slik mann.

En transvestitt er en som "kler seg ut"

(denne var ikke til deg, prozac)

Forresten: Kan du la være å skrive nicket mitt med "c" til slutt? Nicket har overhodet ingenting med medisinen med nesten samme navn å gjøre :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette ble rett og slett for komplisert for meg. Du er en samboer med en homofil uten å være homofil selv?????? "

Det går fint an det. Broren min og en annen mann fikk seg jobb i utlandet samtidig. Et sted hvor det er dyrt å bo.

De fant ut at de skulle dele leilighet. Denne mannen er homofil.

Broren min er ikke det minste homofil av den grunn. Han fikk seg kjæreste i løpet av den tiden han bodde sammen med den mannen, og de har nå vært sammen i mange år og har barn sammen:)

Uhm...samboer er jo ikke akkurat det samme som å dele bolig med noen, da. Da har isåfall jeg vært samboer med utrolig mange menn og kvinner (evt. gutter og menn) opp gjennom årene.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest han er fortsatt faren din

Nå begynner alt å komme for en dag, det er som om en hel livshistorie blir rullet opp.

Har vært hos modern i hele dag, huset flyter av gayhardcore, i kjelleren, på loftet, i en værktøykasse i garasjen osv.

Hun har også funnet en adressebok med mange rare kallenavn med telefonnummer.

Jeg håper jeg aldri ser den avvikeren mer! :o)

http://www.aftenposten.no/amagasinet/article1238790.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der jeg har litt problemer.

Tror du ikke at en mann som føler trang til å kle seg i kvinneklær også er litt bifil?

"Tror du ikke at en mann som føler trang til å kle seg i kvinneklær også er litt bifil?"

Nei. Det har overhodet ingen sammenheng, annet enn at hvem som er homofil/bifil er helt uavhengig av alle andre faktorer, personlighet etc.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner alt å komme for en dag, det er som om en hel livshistorie blir rullet opp.

Har vært hos modern i hele dag, huset flyter av gayhardcore, i kjelleren, på loftet, i en værktøykasse i garasjen osv.

Hun har også funnet en adressebok med mange rare kallenavn med telefonnummer.

Jeg håper jeg aldri ser den avvikeren mer! :o)

Det ante meg at dette var et trolleinnlegg, ja.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at de ikke er feminine, men jeg synes "Ester" er feminin også uten kvinneklær.

Men han er da også homse, er han ikke? Eller husker jeg feil?

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Det ante meg at dette var et trolleinnlegg, ja.

".........................................."

Skal si det er mange av de (trolleinnlegg) i det siste. *lei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg hadde sikkert latt meg sjokkere over en mann i kvinneklær for 10 år siden"

Jeg blir ikke sjokkert over en mann i kvinneklær i det hele tatt.

Jeg sier bare at jeg ikke hadde taklet at min mann hadde hatt denne lysten.

Dette har også med med sexualitet å gjøre. Jeg har hørt at man ikke er homofil eller bifil om man har denne lysten. Akkurat det har jeg vansker med å skjønne fullt ut.

"Jeg har hørt at man ikke er homofil eller bifil om man har denne lysten. Akkurat det har jeg vansker med å skjønne fullt ut."

Ok - basic psyologi i enkel form (når det gjelder crossdressers):

Det er ofte menn som føler at de f.eks har veldig autoritære funksjoner eller i livet - f.eks i jobbsammenheng. Av en eller annen grunn føler de at de har behov for å leve ut sine mykere sider, og da er de åpenbart kvinnelige sidene åpenbare valg for enkelte. Man ser ofte at transer skifter personlighet helt - det kan f.eks være en ganske maskulin og autoritær person, som forvandles til en moderlig omsorgsperson.

Men selvfølgelig - det finnes mange "typer" crossdressers, og mange årsaker til både det ene og det andre. Hvis man skal generalisere, vil det neppe bli så galt å si at transvestitter gjerne er heterofile, mens draggere (drag-queens) er homofile.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det er mange av de (trolleinnlegg) i det siste. *lei*

Tja...men i dette tilfellet, så stimulerte det faktisk til en helt grei diskusjon mellom de andre i tråden :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...