Gå til innhold

Nå er jeg sjokkert!


Gjest et anonymt nick ja!

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Akkkurat såån i forbi faretn husker jeg ikke hvem som gikk ut...

men jeg er faktisk ikke så overasket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    32

  • flisa

    25

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Dorthe

    16

Mest aktive i denne tråden

Jge liker å vite hvem jeg bor sammen.

Jeg forstår ikke kona til "Ester"

Hvorfor skal du forstå det? Hva får deg til å tro at du på noen måte er egnet til å forstå det? Kanskje det er noe som er så fjernt fra alt du kjenner til og vet noe om, at absolutt alt du tror og mener om det blir meningsløst og totalt irrelevant?

"................................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Jammen en voksen mann gjør da ikke sånt uten å være transevesitt?"

Selvfølgelig ikke. Og en (voksen) mann liker helt opplagt ikke analsex uten å være homo, eller i det minste bifil.

"..............................................."

Nei, men der er du inne på det.

Mener du ikke da at det er rart om man ville ha synes det var forferdelig å finne ut at den mannen du bor sammen med ikke er mann tvers gjennom, men også litt kvinne inne i hodet sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

*LOL*

Jeg tipper hun siktet til det å være naiv i forhold til verden rundt seg - den delen som befinner seg utenfor de rammer man selv beveger seg innenfor.

"........................................."

Å ja, men det går jeg ikke med på.

Jeg vet da for søren at det finnes transvesitter.

Og jeg vet at mange kvinner velger å bo sammen med dem.

Men er jeg naiv fordi om JEG ikke ville gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Du vet jo ikke hva han kan finne på i all hemmelighet *erter litt*

Mange rare fetisher ute å går ;o)

He he, sjokket hadde blitt større enn stort.

Men jeg føler meg helt trygg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men der er du inne på det.

Mener du ikke da at det er rart om man ville ha synes det var forferdelig å finne ut at den mannen du bor sammen med ikke er mann tvers gjennom, men også litt kvinne inne i hodet sitt?

Tja...det finnes jo ikke vanlige mennesker som er hundre prosent sitt kjønn på alle områder. Spørsmålet er bare hvorvidt det kommer frem på noe vis. Selv har jeg kjent så mange homser og lesber - og er sågar samboer med en slik en - at jeg har et annet forhold til mennesker enn mange andre.

Jeg har faktisk også møtt folk som har trodd at jeg var homse, i enkelte sammenhenger, noe jeg finner helt fantastisk underholdende :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, men det går jeg ikke med på.

Jeg vet da for søren at det finnes transvesitter.

Og jeg vet at mange kvinner velger å bo sammen med dem.

Men er jeg naiv fordi om JEG ikke ville gjort det?

Nei, men jeg tipper at du ikke har så veldig annet forhold til slike ting enn at de finnes "der ute".

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, sjokket hadde blitt større enn stort.

Men jeg føler meg helt trygg.)

Det tror jeg du kan være. Du har vært gift i så mange år at antagelig hadde du oppdaget eller blitt betrodd hemmelighetene allerede :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hvorfor skal du forstå det? Hva får deg til å tro at du på noen måte er egnet til å forstå det? Kanskje det er noe som er så fjernt fra alt du kjenner til og vet noe om, at absolutt alt du tror og mener om det blir meningsløst og totalt irrelevant?

"................................................"

Nei, jeg trenger ikke å forstå det.

Men jeg foretrekker å forstå den jeg bor sammen med, derfor hadde det vært forferdelig for meg.

Når det er sagt, så er det vel en del med mannen min jeg forstår bare sånn delvis, men det har for det meste vært å leve med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Tja...det finnes jo ikke vanlige mennesker som er hundre prosent sitt kjønn på alle områder. Spørsmålet er bare hvorvidt det kommer frem på noe vis. Selv har jeg kjent så mange homser og lesber - og er sågar samboer med en slik en - at jeg har et annet forhold til mennesker enn mange andre.

Jeg har faktisk også møtt folk som har trodd at jeg var homse, i enkelte sammenhenger, noe jeg finner helt fantastisk underholdende :-)

"..........................................."

Nå drar du det litt for langt.

Jeg har omgitt meg med homser på jobb, og frisøren min er homse (regner jeg med).

Det er jo ikke det vi snakker om.

Dette her gjalt en ektemann og det blir noe annet. Jeg er helt sikker på hva han er for noe:)

Han kunne ikke ha greid å holde noe skjult for meg når det kommer til legning eller fetisjer.

Slikt er jeg god på å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Nei, men jeg tipper at du ikke har så veldig annet forhold til slike ting enn at de finnes "der ute".

"..............................................."

Burde jeg ha det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Det tror jeg du kan være. Du har vært gift i så mange år at antagelig hadde du oppdaget eller blitt betrodd hemmelighetene allerede :o)

Jeg merker om en mann er mann tvers gjennom ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar du det litt for langt.

Jeg har omgitt meg med homser på jobb, og frisøren min er homse (regner jeg med).

Det er jo ikke det vi snakker om.

Dette her gjalt en ektemann og det blir noe annet. Jeg er helt sikker på hva han er for noe:)

Han kunne ikke ha greid å holde noe skjult for meg når det kommer til legning eller fetisjer.

Slikt er jeg god på å merke.

"Nå drar du det litt for langt.

"Han kunne ikke ha greid å holde noe skjult for meg når det kommer til legning eller fetisjer."

Både homofili og transvetisme er en legning, på et eller annet plan.

Men selvfølgelig - jeg nekter ikke på at du kjenner mannen din.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

"Jeg vet ikke hva som er poenget. Kanskje en eller annen fetish for dameklær? Kan jo være så mangt"

Nemlig!

"Det er jo bare vanlige klær og sminke. Ingen krise. Verre hadde jeg sannsynligvis syntes det var om fyren hadde liggi der med totten i munnen og bleier. :)"

På samme nivå:)

Jeg ville ansett bleier som langt mer unormalt, og til og med litt ustabilt.

Men det er klart: Jeg synes jo f.eks. denne Ester-fyren er rimelig snål, så det er også fullt mulig å dra sin fetish for kvinneklær for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Akkkurat såån i forbi faretn husker jeg ikke hvem som gikk ut...

men jeg er faktisk ikke så overasket

Det var hun Siri noe, hun fra Trøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Akkkurat såån i forbi faretn husker jeg ikke hvem som gikk ut...

men jeg er faktisk ikke så overasket

Er det idol du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Phu, trodde et øyeblikk at det var jeg som var ute å kjøre.

Jeg ser nemlig på meg selv som ganske frisinnet jeg også:)

Jeg er firsinnet til mye, men akkurat sånt takler jeg ikke- og jeg hadde trukket samme konklusjon som deg umidelbart.

Det hadde vært ekstremt vankelig for meg å takle at min far (for ikke å snakke om min mann) pluselig var transveist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Akkkurat såån i forbi faretn husker jeg ikke hvem som gikk ut...

men jeg er faktisk ikke så overasket

Hvis du egentlig tenkte på Idol..? He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Phu, trodde et øyeblikk at det var jeg som var ute å kjøre.

Jeg ser nemlig på meg selv som ganske frisinnet jeg også:)

litt skriverleif må man regne med kl 3 på fredagsnatten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg ha det da?

Tja...det er jo litt av problemet med mange ting, at folk vet lite eller har lite inngående kunnskaper om ting de synes veldig mye om. Du påstår at er _vet_ om en mann er "mann tvers igjennom" (hva nå enn det skal bety) - jeg tipper at jeg er flinkere til å spotte lesber og homser enn du er :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...