hjelpløs Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei! Jeg er 19 år, er 164 cm høy og veier nå hele 67 kg! I sommer lå jeg på 58 kg, noe som jeg trivdes med.. Jeg våkner hver dag og tenker -dette SKAL jeg klare.. Men sprekker allerede samme dag. Og når jeg først har sprukket, forsetter en usunn dag.. Kjører ofte innom bensistasjoner eller butikker KUN for godteri, hamburger eller noe annet usunt jeg kan dytte i meg.. Og jeg får SÅ dårlig samvittighet... Skal til Malaysia nå i påskeferien, og vil ikke gå der nede som en feit slask, unnskyld uttrykket, men det er slik jeg føler meg.. Jeg VET det vil ta tid og krefter, men trenger et tips som setter meg igang.. Håper du kan hjelpe meg.. Line 19 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det beste tipset er å starte. Presse deg igjennom de første ukene. Resultatene du da vil se vil muligens motivere deg. Se deg i speilet. Har du lyst til å se det du ser? Hvis ikke bør speilbildet være motivasjon mer enn nok. Men ut ifra det du skriver må din selvdisiplin være fryktelig lav. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Trener du? Hvis ikke, så synes jeg du skal begynne med det. Lag det litt ordentlig mat, og ta med matpakke, så slipper du gå innom bensinstasjonen for å kjøpe burger og snop. Og spis regelmessige måtlider! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.