Birgitte88 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hvordan skal jeg bli kvitt sukker suget? jeg tåler ikke frukt eller grønnsaker så kan ikke knaske det=( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine18 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Tåler ikke frukt eller grønnsaker?? sjelden noen ikke tåler alle typer grønnsaker men... sjekk ut det først for ellers får du jo ikke i deg det kroppen trenger! ellers skal jo inntak av krom hjelpe på søtsug da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte88 Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Tåler ikke frukt eller grønnsaker?? sjelden noen ikke tåler alle typer grønnsaker men... sjekk ut det først for ellers får du jo ikke i deg det kroppen trenger! ellers skal jo inntak av krom hjelpe på søtsug da! og hva inneholder krom da? jeg blir bare verre og verre jo mer jeg spiser av grønnsaker og frukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Regelmessige måltider har mye å si. Går det for lang tid mellom måltidene så vil en lettere få søtsug. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.