Gjest Misstoril Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei Har pga slanking fått væske i kroppen, ganske mye også i følge legen. Men hun kan ikke gi meg noe for det. Har dere noen tips til å få væskebalansen i orden igjen snarest mulig? Hva bør jeg holde meg unna? Og hva er bra for å få ut væsken? Dette er veldig frusterende. Misstoril 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei. Forstår det er irriterende med vannansamlinger. Det du kan forsøke er å minske saltinntaket ditt. Salt binder vann i kroppen. Tenk på at ost, ferdigmat og pålegg gjerne inneholder mye salt. Farris bør du også styre unna. Kaffe og te virker derimot vanndrivende. Men vær forsiktig. Det er ikke bra for kroppen å bli uttørket heller. Ha en god søndag:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Spis mye grønnsaker og drikk mye vann. Pass på saltinntaket (som baremei skriver, det er mye salt i ferdigmat). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.