Brittany1365380694 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei, Hvor mange grove brødskiver med vanlig gul ost og noen agurkskiver, uten smør, må man spise hver dag, hvis det er det eneste man spiser? Trenger et mål 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Spiser du kun det?? Høres ikke særlig sunt ut.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brittany1365380694 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Spiser du kun det?? Høres ikke særlig sunt ut.. nei, men jeg lurer likevel.. hvor mange tror du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 nei, men jeg lurer likevel.. hvor mange tror du? Men hva mener du da? Hvor mange du må spise for å bli mett? For å få nok næring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg pleier å dytte i meg 3 brødskiver med pålegg i slengen. Jeg ville spist 5-6 ganger om dagen. Ca. hver tredje time. Altså 15-18 skriver. Men jeg ville i hvert fall bytta ut pålegget til noe proteinrikt. F.eks. egg eller flykræsj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brittany1365380694 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Men hva mener du da? Hvor mange du må spise for å bli mett? For å få nok næring? for å få ca nok næring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 for å få ca nok næring Med så ensidig kost tar det neppe ta lang tid før mangelsykdommer vil opptre.. Antall skiver er helt avhengig av kroppsstørrelse, ung/voksen, aktivitetsnivå, og individuell forbrenning til at det kan gis noe svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg pleier å dytte i meg 3 brødskiver med pålegg i slengen. Jeg ville spist 5-6 ganger om dagen. Ca. hver tredje time. Altså 15-18 skriver. Men jeg ville i hvert fall bytta ut pålegget til noe proteinrikt. F.eks. egg eller flykræsj. Hva er flykræsj? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hva er flykræsj? Makrell i tomat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Makrell i tomat. Da lærte jeg noe nytt i dag og 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Da lærte jeg noe nytt i dag og Alltid kos å lære deg litt om kjøkkenets realiteter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Alltid kos å lære deg litt om kjøkkenets realiteter. Jeg har mye og lære 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Synes ikke du skal eksperimentere med å leve på bare brødskiver. Faren for å utvikle mangelsykdommer og/eller spiseforstyrrelser er stor. Kropp og sinn har best av variert kost:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Makrell i tomat. Også kalt Bestemors Siste Mens. Bon Apetitt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg er enig med de andre i at det er skadelig å spise så ensformig. Du får uansett ikke i deg alt du trenger ved å bare spise det, men hvis du spiser nok så holder du i hvert fall vekten! Hvis du er en gjennomsnittlig kvinne så trenger du ca. 2000 kalorier per dag. Hvis vi sier at en brødskive med ost inneholder 150 kalorier (vet ikke helt, altså) så må du spise 150 kcal x 13 brødskiver = 1950 kalorier. 13 brødskiver per dag vil være nok kalorimessig, men ikke næringsmessig. Det er helt greit å spise et par brødskiver med ost og agurk hver dag, men de resterende 1700 kaloriene bør du bruke på andre matvarer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirea Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du får ikke nok næring av brødskiver med gulost og agurk uansett.Du trenger fett - sunt fett, du trenger karbohydrater, helst langsomme karbohydrater som du finner i grønnsaker (agurk er mest vann) og belgfrukter. Du trenger fettsyrer som du ikke finner i den dietten du nå prøver å leve på. Finn noe annet du liker også, skaff deg litt variasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Også kalt Bestemors Siste Mens. Bon Apetitt! Det får ikke hjelpe at det er månedsvis siden du skrev dette, jeg må bare få lov til å si takk skal du ha. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrrrrrrrriiiiii mer makrell i tomat på meg. *gørgl* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det får ikke hjelpe at det er månedsvis siden du skrev dette, jeg må bare få lov til å si takk skal du ha. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrrrrrrrriiiiii mer makrell i tomat på meg. *gørgl* nysgjerrig,jeg bare...hva er det med makrellen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 nysgjerrig,jeg bare...hva er det med makrellen? SDD kalte den flykræsj - det kan jeg i og for seg leve med. Men så måtte selvfølgelig org toppe dette med kjælenavnet "Bestemors Siste Mens". Og nå vil jeg døøøøøøøø. Nesten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det får ikke hjelpe at det er månedsvis siden du skrev dette, jeg må bare få lov til å si takk skal du ha. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrrrrrrrriiiiii mer makrell i tomat på meg. *gørgl* jeg leste tråden nettopp..skjønner;) men det er veldig sunt og godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.