Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 SDD kalte den flykræsj - det kan jeg i og for seg leve med. Men så måtte selvfølgelig org toppe dette med kjælenavnet "Bestemors Siste Mens". Og nå vil jeg døøøøøøøø. Nesten. nå måtte jeg flire godt;)men det finnes heldigvis mye annet godt proteinrikt pålegg,også da. håper du kommer over det,for makrell ER veldig godt,da;) 0 Siter
muriel Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 nå måtte jeg flire godt;)men det finnes heldigvis mye annet godt proteinrikt pålegg,også da. håper du kommer over det,for makrell ER veldig godt,da;) Det bildet der kommer nok til å sitte i en stund. *skule på org* 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Det bildet der kommer nok til å sitte i en stund. *skule på org* ang.slanking,kan jeg anbefale intervalltrening,feks pulsspinn el ennen sykling el pulstrening v helsestudio.d er veldig fettforbrennende,og setter fart i forbrenninga,så kiloene raser av:) husk,forbrenninga holder seg høy i flere timer etter treninga også.:)klem,og lykke til! 0 Siter
org Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det får ikke hjelpe at det er månedsvis siden du skrev dette, jeg må bare få lov til å si takk skal du ha. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrrrrrrrriiiiii mer makrell i tomat på meg. *gørgl* *S* Jeg satte selv brødskiva i halsen da en kompis uttalte dette... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.