Gå til innhold

Hvor mange brødskiver?

Brittany1365380694

Anbefalte innlegg

Gjest komigang

SDD kalte den flykræsj - det kan jeg i og for seg leve med.

Men så måtte selvfølgelig org toppe dette med kjælenavnet "Bestemors Siste Mens".

Og nå vil jeg døøøøøøøø. Nesten.

nå måtte jeg flire godt;)men det finnes heldigvis mye annet godt proteinrikt pålegg,også da. håper du kommer over det,for makrell ER veldig godt,da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå måtte jeg flire godt;)men det finnes heldigvis mye annet godt proteinrikt pålegg,også da. håper du kommer over det,for makrell ER veldig godt,da;)

Det bildet der kommer nok til å sitte i en stund.

*skule på org*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest komigang

Det bildet der kommer nok til å sitte i en stund.

*skule på org*

;) ang.slanking,kan jeg anbefale intervalltrening,feks pulsspinn el ennen sykling el pulstrening v helsestudio.d er veldig fettforbrennende,og setter fart i forbrenninga,så kiloene raser av:) husk,forbrenninga holder seg høy i flere timer etter treninga også.:)klem,og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får ikke hjelpe at det er månedsvis siden du skrev dette, jeg må bare få lov til å si takk skal du ha.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrrrrrrrriiiiii mer makrell i tomat på meg.

*gørgl*

*S* Jeg satte selv brødskiva i halsen da en kompis uttalte dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...