Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 SDD kalte den flykræsj - det kan jeg i og for seg leve med. Men så måtte selvfølgelig org toppe dette med kjælenavnet "Bestemors Siste Mens". Og nå vil jeg døøøøøøøø. Nesten. nå måtte jeg flire godt;)men det finnes heldigvis mye annet godt proteinrikt pålegg,også da. håper du kommer over det,for makrell ER veldig godt,da;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 nå måtte jeg flire godt;)men det finnes heldigvis mye annet godt proteinrikt pålegg,også da. håper du kommer over det,for makrell ER veldig godt,da;) Det bildet der kommer nok til å sitte i en stund. *skule på org* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det bildet der kommer nok til å sitte i en stund. *skule på org* ang.slanking,kan jeg anbefale intervalltrening,feks pulsspinn el ennen sykling el pulstrening v helsestudio.d er veldig fettforbrennende,og setter fart i forbrenninga,så kiloene raser av:) husk,forbrenninga holder seg høy i flere timer etter treninga også.:)klem,og lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det får ikke hjelpe at det er månedsvis siden du skrev dette, jeg må bare få lov til å si takk skal du ha. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrrrrrrrriiiiii mer makrell i tomat på meg. *gørgl* *S* Jeg satte selv brødskiva i halsen da en kompis uttalte dette... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.