Gå til innhold

Anker-Må bare spørre


Gjest Flua

Anbefalte innlegg

Beklager, vet at dette er feil forum for sånne spørsmål, men hvor ellers får man tak i deg??

Har nå gått inn på DOL for første gang etter ferien og finner et DOL så utrolig mye mer knotete enn før. Uoversiktelig, tregt og omstendelig. Bare det å svare på et innlegg på forum, eller legge inn et selv, er jo blitt nesten uutholdelig langtekkelig!Jeg likte det bedre sånn det var før sommeren, selv om jeg skjønner jo at det er visse fordeler med å ha det sånn. De som er ute og skriver tulleinnlegg orker kanskje ikke holde på så lenge..? Vel, det fungerer sånn på meg også, selv om DOL er en av mine absolutte favoritter på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Hei Flua !

Vi arbeider kontinuerlig med å forbedre tjenesten og håper at vi i løpet av uken kan få speedet opp hastigheten i Forum vesentlig.

Det har som du skriver vært gjort store endringer i tjenesten og jeg håper du opplever dem som positive etterhvert.

Henvendelser til meg om Doktor Online kan rettes til:

[email protected]

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...