Gå til innhold

Alt er bare blitt feil


Gjest sentilvrede

Anbefalte innlegg

Gjest sentilvrede

Hei.

Jeg er en jente på 31 år som inntil februar hadde det bra. Greit nok at jeg hadde denne overgrepsbakgrunnen min, med overgrep fra jeg var 5 1/2 til 16 år, men der var det jo familie, og familie sin venner. Orker ikke gå mer i detaj rundt det.

Jeg hadde greit nok bearbeidet denne bakgrunnen min, men så ble jeg voldtatt av en fremmed på gaten. Ikke var jeg full, da jeg ikke drikker og ikke er jeg rusmisbruker, jeg var på vei til trening.

Så kommer alt opp, jeg klarte ikke foreta noen sporsikring på grunn av at jeg da måtte ha en G:U.

Min x mann hevder da at jeg la meg etter fyren.

Jeg klarer ikke spise, ikke sover jeg nezten heller, hvis jeg sover så er det intervaller med mareritt.

Jeg har ingen forhold til noen mann lengre, kommer ikke til å ha det heller.

Mine barn føler jeg ikke er mine egne, jeg har liksom ingen forbindelse tril dem, om dere forstår.

Hva gjør jeg. Vil bare ikke leve lengre slik som jeg lever nå, for jeg bare eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...