Gjest baremei Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er det ikke litt rart at butikkens priser på brød og kaker er like høye om kvelden som på morgenen, da varen var helt fersk? Burde man ikke fått prisavslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg synes det er rart. Men her jeg butikken jeg handler mest i nå, har faktisk billigere på kvelden. De legger maten i brødposer når det nærmer seg stengetid, så får man det litt billigere.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg synes det er rart. Men her jeg butikken jeg handler mest i nå, har faktisk billigere på kvelden. De legger maten i brødposer når det nærmer seg stengetid, så får man det litt billigere.. Det var jo det alle skulle ha gjort! De hiver jo bare det brødet som ikke blir solgt likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det var jo det alle skulle ha gjort! De hiver jo bare det brødet som ikke blir solgt likevel. Ja.. Flere skulle ha gjort som de =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piluttanlei Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kanskje på grunn av at da hadde folk ventet med å kjøpe brød = mindre penger i kassa ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.