Gå til innhold

LilleMy


DIXI

Anbefalte innlegg

Kjære LilleMy!

Leste i DIXIs gjestebok om kvinnen i din familie som trenger hjelp. Hvis hun har brutt helt sammen, slik du skriver, trenger hun profesjonell hjelp. Da er det mest fornuftige å ta kontakt med psykiatrisk poliklinikk og høre om og hva de eventuelt kan tilby henne.

Kjenner du henne godt nok til å fortelle henne om DIXI? Eller er det slik at "ingen vet" selv om alle vet? Kanskje du kan tipse moren hennes om DIXI, om Ta Natta Tilbake heftet og om boken min?

Det aller beste, men også aller vanskeligste, ville være om du våget å fortelle henne om deg selv, og tilby å snakke med henne om det som har skjedd. Du kan jo også anbefale henne å ta kontakt med presten "din" hvis du tror hun kan ha utbytte av å snakke med ham.

Jeg tror på det å ta kontakt og tørre å spørre. Men det er lettere sagt enn gjort, det vet jeg av egen erfaring!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en liten LilleMy

Hei på deg Grete!

Jeg leste innlegget i gjesteboka, men det var ikke jeg som skrev det. Hun har ikke lagt igjen noen e-mail adresse heller, det var dumt...

Bortsett fra det håper jeg du hadde en fin tur. Mail meg en dag!

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...