Gjest leila22 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei.. Er avføringstabletter like effektivt som å kaste opp...? Vær så snill og svar, noen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det kommer an på hva slags effekt du vil ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det mest effektive for deg er nok å ta en tur til fastlegen og få henvisning til psykolog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petrusa Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 nei, det er mer effektivt å kaste opp. avføringspiller bruker laaang tid på å virke, kaste opp kan du gjøre med en gang. Har sett mange tykke jenter misbruke avføringspiller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirea Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hvis du vil ha ødelagte tenner velger du å kaste opp. Vil du ha ødelagt fordøyelsessystem velger du avføringstabletter. Vil du ha elektrolyttforstyrrelser (forstyrrelser i natrium/karliumsbalansen) som i sin tur faktisk kan føret til hjerteproblemer og mulig infarkt selv hos unge mennesker, spiller det ingen rolle hvilken av de to metodene du velger. Jeg syns du skal ta hånd om den psykiske biten av slankeproblemet, dine to alternative metoder er akkurat like dårlige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lena W Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei hvilken effekt er det du er ute etter da? Hvis du vil ha ødelagt emalje på tennene velger du, som Spirea sier, oppkastvarianten. Er det effekten ødelagt fordøyelsessystem du er ute etter, velger du pillene. Jeg vet dette ikke er svaret du ønsker, men jeg vil ikke oppfordre deg til noe selvdestruktivt. Har selv erfaringer med spiseforstyrrelser, og etter 8 år, kan jeg si at vil du oppnå best mulig effekt for din kropp og ditt velvære, er en psykolog et bedre alternativ enn dem du foreslår. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.