Gjest Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Sitter å venter på at dagen skal gå. At jeg skal være bra i morgen. Blir like skuffet hver gang. Flere som opplever dette? Ser at alle lever videre, mens jeg føler jeg står på stede hvil. Selv om Cipralexen begynner å virke nå. Gode råd for å bearbeide angst?? Veronika79 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mbo Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 hei. Tror ikke det finnes noen mirakelkur men hvis du ikke har gått på Cipralexen så lenge og merker at den begynner og virke blir det kanskje bedre etterhvert. Jeg går på Cipralex 10mg og har brukt medisinen et par mnd og nå synes jeg den virker godt mot angsten . Går også i gruppeterapi 2 ganger i uken og synes det også er en god hjelp. Håper du får det bedre snart du også for angsten er slitsom og vond. Hilsen mbo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1698958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jepp,kan relatere meg til det. Men nekter å "slukke lyset" helt enda,for kan skimte et lys i det fjerne,vil bort dit. Hvordan jeg kommer dit er en annen sak,tror jeg trenger "drahjelp",har noe på gang nå....tror jeg. Mener,det er umulig for meg å klare dette alene,har innsett det,trenger ei hånd å holde i. Noen som kan gi meg "et spark bak" også sikkert,for jeg eier ikke motivasjon. Vil helst være i tåken,til jeg blir en tåkedott selv,men får "prøve litt til" som det så fint heter,gi de fysiske hjelperene som finnes en kjangs kanskje...=) Vil ut av tåken også,men da er jeg bare en dott,er amivalent til alt,må lære meg å velge,men velger jo ikke dette,dette "landskapet" jeg befinner meg i,det gjør nok ikke du heller. Rådet mitt er derfor "prøv så godt du kan,du kan ikke gjøre bedre enn ditt beste" Og det er godt nok i massevis..=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jepp,kan relatere meg til det. Men nekter å "slukke lyset" helt enda,for kan skimte et lys i det fjerne,vil bort dit. Hvordan jeg kommer dit er en annen sak,tror jeg trenger "drahjelp",har noe på gang nå....tror jeg. Mener,det er umulig for meg å klare dette alene,har innsett det,trenger ei hånd å holde i. Noen som kan gi meg "et spark bak" også sikkert,for jeg eier ikke motivasjon. Vil helst være i tåken,til jeg blir en tåkedott selv,men får "prøve litt til" som det så fint heter,gi de fysiske hjelperene som finnes en kjangs kanskje...=) Vil ut av tåken også,men da er jeg bare en dott,er amivalent til alt,må lære meg å velge,men velger jo ikke dette,dette "landskapet" jeg befinner meg i,det gjør nok ikke du heller. Rådet mitt er derfor "prøv så godt du kan,du kan ikke gjøre bedre enn ditt beste" Og det er godt nok i massevis..=) tusen takk for svaret ditt! Hadde det samme for snart 3 år siden. Ble kvitt det da, så jeg ser lyset i tunellen jeg og. Sliter med litt dårlig samvittighet over for jobben og familien. Tar ikke annet enn cipralex. Vallargan har jeg sluttet å ta. Sovner uten nå heldigvis. Sov jo ikke på 10 dager med imovane da jeg startet med cipralexen. Ble jo enda verre da jeg startet med den.. Vet fra forrige gang at dt er tungt å komme over angsten, men har lart å bli helt frisk en gang så det går sikkert denne gang og? Begynte på cipralexfor 4 uker siden. Begynte å bli bedre på mandag denne uken. Kjørte på butikken selv, med mannen min, for 1 gang på en mnd. Hadde nye mål å presse meg gjennom hver dag. Men i går og i dag har jeg vært helt tom. Vil IKKE dø eller noe, så langt nede er jeg heldigvis ikke. Det å orke å gå gjennom dette en gang til. Blir matt av å tenke på hvor hardt det er å bli kvitt angsten. Det å tørre å gå på butikken etc. Går bare steder jeg føler meg trygg nå.Er redd for å gå en plass å få angst, at andreb skal se det. Om du vet hva jeg mener? Sorry. Ble litt langt dette svaret Klem Veronika79 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 hei. Tror ikke det finnes noen mirakelkur men hvis du ikke har gått på Cipralexen så lenge og merker at den begynner og virke blir det kanskje bedre etterhvert. Jeg går på Cipralex 10mg og har brukt medisinen et par mnd og nå synes jeg den virker godt mot angsten . Går også i gruppeterapi 2 ganger i uken og synes det også er en god hjelp. Håper du får det bedre snart du også for angsten er slitsom og vond. Hilsen mbo Takk for svaret ditt. Angst er det verste jeg har vært med på. Glad jeg bare har opplevd dette 2 ganger i mitt liv. Håper det er siste gang nå. Jeg hadde jo aldri våget å gå på møte noe sted nå. Får andre til å kjøre meg til legen og være med inn. Klem Veronika79 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mbo Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Takk for svaret ditt. Angst er det verste jeg har vært med på. Glad jeg bare har opplevd dette 2 ganger i mitt liv. Håper det er siste gang nå. Jeg hadde jo aldri våget å gå på møte noe sted nå. Får andre til å kjøre meg til legen og være med inn. Klem Veronika79 Hei. Håper du slipper og at Cipralexen hjelper deg denne gangen. Jeg har flere ganger nå måttet ha mannen min med til legetimen men kjenner jeg blir litt sterkere etterhvert. Det er ikke noe nederlag og få hjelp når det er som verst og du er flink som prøver så godt du kan. Håper du snart blir helt frisk og kan nyte våren Klem fra mbo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei. Håper du slipper og at Cipralexen hjelper deg denne gangen. Jeg har flere ganger nå måttet ha mannen min med til legetimen men kjenner jeg blir litt sterkere etterhvert. Det er ikke noe nederlag og få hjelp når det er som verst og du er flink som prøver så godt du kan. Håper du snart blir helt frisk og kan nyte våren Klem fra mbo Hei blir psykologen min du... :-) Har ingen så det passer meg bra. Cipralex hjalp sist og. Sluttet etter et år, dvs for ett år siden. Men så smalt det igjen. Ikke griner jeg heller. Ikke en tåre på disse 4 ukene. Flink til å sjule det er jeg og. Sist gikk jeg med angst i 9 mnd før legen gav meg cipralex. Det var ett helvete. Jeg klarte meg bra. Mannen min gikk i to mnd å trodde jeg var blitt bra. Jeg hadde jo sagt til han noen ganger at jeg ikke ville handle alene for da kunne jeg gå i bilen om jeg ble dårlig. Skulle ikke plage han med å si det hver dag så jeg sa ikke noe før "Nå MÅ vi gå" - stadiet. Er sykemeldt til i morgen. Får bare forlenge den. Ikke ti ville hester får meg på jobb nå. Pokker og... Jeg som trivdes så godt der. Har ikke vært så lenge der. Er bare vikariat. Har ikke angst hjemme. Bare for å forlate tryggheten her. Husker hvor mye jeg presset og presset meg til å gå steder sist. Gruer meg til å gjenta hele prosessen... Forstår du? Heldigvis har jeg venniner som har og har hatt det samme så da får jeg tømt meg litt der. Pluss de følger meg om jeg skal noe når mannen min er på jobb. Lykke til med sykdommen du og!!! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mbo Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei blir psykologen min du... :-) Har ingen så det passer meg bra. Cipralex hjalp sist og. Sluttet etter et år, dvs for ett år siden. Men så smalt det igjen. Ikke griner jeg heller. Ikke en tåre på disse 4 ukene. Flink til å sjule det er jeg og. Sist gikk jeg med angst i 9 mnd før legen gav meg cipralex. Det var ett helvete. Jeg klarte meg bra. Mannen min gikk i to mnd å trodde jeg var blitt bra. Jeg hadde jo sagt til han noen ganger at jeg ikke ville handle alene for da kunne jeg gå i bilen om jeg ble dårlig. Skulle ikke plage han med å si det hver dag så jeg sa ikke noe før "Nå MÅ vi gå" - stadiet. Er sykemeldt til i morgen. Får bare forlenge den. Ikke ti ville hester får meg på jobb nå. Pokker og... Jeg som trivdes så godt der. Har ikke vært så lenge der. Er bare vikariat. Har ikke angst hjemme. Bare for å forlate tryggheten her. Husker hvor mye jeg presset og presset meg til å gå steder sist. Gruer meg til å gjenta hele prosessen... Forstår du? Heldigvis har jeg venniner som har og har hatt det samme så da får jeg tømt meg litt der. Pluss de følger meg om jeg skal noe når mannen min er på jobb. Lykke til med sykdommen du og!!! Klem Hei igjen Kjenner godt igjen det du skriver, man prøver og tåler og etterhvert blir man verdensmester i å sette på seg maske, det er ofte de nærmeste man prøver å skåne men jeg tror ikke det hjelper i lengden man sliter seg helt ut. Av og til kan det være godt å gråte ut, man mister kontrollen en stund men det blir bedre etterpå. Bare forleng sykemeldingen du og vær litt snill med deg selv en stund. Husk de gode ordene du skrev til oss her inne gjelder deg også. Selv sliter jeg med en vanskelig nedtrapping og jeg er glad jeg har Cipralexen til hjelp. Har stengt meg inne her hjemme veldig lenge men har så smått tatt skrittet ut nå heldigvis. Ha det bra så lenge og stå på. klem fra mbo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 tusen takk for svaret ditt! Hadde det samme for snart 3 år siden. Ble kvitt det da, så jeg ser lyset i tunellen jeg og. Sliter med litt dårlig samvittighet over for jobben og familien. Tar ikke annet enn cipralex. Vallargan har jeg sluttet å ta. Sovner uten nå heldigvis. Sov jo ikke på 10 dager med imovane da jeg startet med cipralexen. Ble jo enda verre da jeg startet med den.. Vet fra forrige gang at dt er tungt å komme over angsten, men har lart å bli helt frisk en gang så det går sikkert denne gang og? Begynte på cipralexfor 4 uker siden. Begynte å bli bedre på mandag denne uken. Kjørte på butikken selv, med mannen min, for 1 gang på en mnd. Hadde nye mål å presse meg gjennom hver dag. Men i går og i dag har jeg vært helt tom. Vil IKKE dø eller noe, så langt nede er jeg heldigvis ikke. Det å orke å gå gjennom dette en gang til. Blir matt av å tenke på hvor hardt det er å bli kvitt angsten. Det å tørre å gå på butikken etc. Går bare steder jeg føler meg trygg nå.Er redd for å gå en plass å få angst, at andreb skal se det. Om du vet hva jeg mener? Sorry. Ble litt langt dette svaret Klem Veronika79 Hei på deg...=) Vet veldig godt hvordan du har det.Har vært der før,komt meg opp igjen,og nå¨er jeg der igjen. Posetivt at du kommer deg litt ut,du gjør en god innsats syns jeg,fortsett med det,ikke gi opp...=) *god klem til deg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mbo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei. Hvordan går det med deg? håper du har det litt bedre i dag. Klem fra mbo. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronika27 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei på deg...=) Vet veldig godt hvordan du har det.Har vært der før,komt meg opp igjen,og nå¨er jeg der igjen. Posetivt at du kommer deg litt ut,du gjør en god innsats syns jeg,fortsett med det,ikke gi opp...=) *god klem til deg* Hei igjen!! Nei lett skal det ikke være! Forstår at det ikke er lett for andre å forstå at vi er redd for å gå ut. Hva er det å være redd for? Forsto det ikke helt jeg heller før jeg fikk det selv. Men, har klart å komme over det en gang, klarer det nok en gang til. Bare jeg ikke blir plaget med dette framover, at det kommer igjen senere. Får be legen sende en søknad om å få noen psykolog timer. Se om det kan hjelpe? Våknet til en møkka dag i dag. Men jeg har tutlet på med gutt ungen på 2 år og ryddet og vasket litt. Kjennes bedre ut nå. Skal ha fri kveld fra barn og mann i kveld. Ei vennine kommer og sover her senere. Hun har det samme så det skal bli kjekt. Jabbe litt, spise god mat, stikke, se tv etc. Hvordan er din dag i dag da? Kos fra meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronika27 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei. Hvordan går det med deg? håper du har det litt bedre i dag. Klem fra mbo. Hei mbo! Takk som spør. Jo da. Begynte dagen med litt nerver. Skal jeg ta en sobril? Nei, fant jeg ut. Dette takler du! (får ikke lov av legen å ta sobril om dagen) Gikk i dusjen med guttungen på 2. Fant frokost, lekte litt og vakket og tutlet på. Så nå kjennes det ganske bra. Kun med cipralex!! Har ikke tatt sobril på over 2 uker. Tok ett par ganger når det sto på som verst. Sist jeg hadde det fikk jeg ikke i det hele tatt. Visste ikke hva det var før en mnd siden. Hvordan er din dag i dag da? Deilig å få ut litt tanker her. Slippe å føle du er de nærmeste til bry hele tiden! Klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mbo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei mbo! Takk som spør. Jo da. Begynte dagen med litt nerver. Skal jeg ta en sobril? Nei, fant jeg ut. Dette takler du! (får ikke lov av legen å ta sobril om dagen) Gikk i dusjen med guttungen på 2. Fant frokost, lekte litt og vakket og tutlet på. Så nå kjennes det ganske bra. Kun med cipralex!! Har ikke tatt sobril på over 2 uker. Tok ett par ganger når det sto på som verst. Sist jeg hadde det fikk jeg ikke i det hele tatt. Visste ikke hva det var før en mnd siden. Hvordan er din dag i dag da? Deilig å få ut litt tanker her. Slippe å føle du er de nærmeste til bry hele tiden! Klem fra meg hei. Så fint at det går framover med deg. Selv sliter jeg i dag ikke noe særlig angst men med nedtrapping av en medisin jeg begynte på i Desember da jeg var ganske dårlig. Jeg har brukt angstdempende (xanor)og hadde jeg visst hvor vanskelig dette skulle bli hadde jeg ikke våget å bruke den. Kroppen får skikkelig juling og jeg ligger for det meste på sofaen . Ja ja alt er en overgang. Sobril har jeg aldri prøvd men du er jo flink som klarer og gjøre som legen sier. Håper du får ha det godt nå og kose deg med småen i Påsken Her har det snødd i natt så det er fremdeles vinter men nå hadde det vært deilig med vår, fuglene utenfor vinduet tror iallefall på vår hører jeg. Vi snakkes,klem fra mbo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei igjen!! Nei lett skal det ikke være! Forstår at det ikke er lett for andre å forstå at vi er redd for å gå ut. Hva er det å være redd for? Forsto det ikke helt jeg heller før jeg fikk det selv. Men, har klart å komme over det en gang, klarer det nok en gang til. Bare jeg ikke blir plaget med dette framover, at det kommer igjen senere. Får be legen sende en søknad om å få noen psykolog timer. Se om det kan hjelpe? Våknet til en møkka dag i dag. Men jeg har tutlet på med gutt ungen på 2 år og ryddet og vasket litt. Kjennes bedre ut nå. Skal ha fri kveld fra barn og mann i kveld. Ei vennine kommer og sover her senere. Hun har det samme så det skal bli kjekt. Jabbe litt, spise god mat, stikke, se tv etc. Hvordan er din dag i dag da? Kos fra meg! Heisann veronika...=) Så bra at du har fått gjort litt i dag,på tross av at det føles tungt...=) Ja hva er vi redd? Det kan du si....hmf,ikke lett å forstå seg selv heller. Ganske tungt og trist her og i dag,hadde masse mareritt i natt.....pyton! Ja,du kan jo prøve å gå til psykolog,se om det hjelper. Selv har jeg lurt på hva det skal være godt for,psykologer,forstår ikke poenget liksom. Hørtes koselig ut med fri fra mann og barn,kunne også tenkt meg det av og til. Du får kose deg masse i kveld da og nyte friheten. Ha det godt...=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronika27 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 hei. Så fint at det går framover med deg. Selv sliter jeg i dag ikke noe særlig angst men med nedtrapping av en medisin jeg begynte på i Desember da jeg var ganske dårlig. Jeg har brukt angstdempende (xanor)og hadde jeg visst hvor vanskelig dette skulle bli hadde jeg ikke våget å bruke den. Kroppen får skikkelig juling og jeg ligger for det meste på sofaen . Ja ja alt er en overgang. Sobril har jeg aldri prøvd men du er jo flink som klarer og gjøre som legen sier. Håper du får ha det godt nå og kose deg med småen i Påsken Her har det snødd i natt så det er fremdeles vinter men nå hadde det vært deilig med vår, fuglene utenfor vinduet tror iallefall på vår hører jeg. Vi snakkes,klem fra mbo Er sikkert det samme som det du bruker. Sobril er det samme som vival omtrent. Jeg fikk 25 stk som er minste pakke på 15 mg. De skal brukes i lavest mulig dose kortest mulig tid. Ble full i angst når jeg startet på cipralexen. Tok bare ett par dager da. Heldigvis ikke avhengig. Våger ikke ta noe som er vanedannende. Vil ikke slite slik du gjør nå. Men du har vel trappet ned? Skal bli godt for deg når du er gjennom det. off, stakkars deg. klem.. Tenker masse på deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronika27 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Heisann veronika...=) Så bra at du har fått gjort litt i dag,på tross av at det føles tungt...=) Ja hva er vi redd? Det kan du si....hmf,ikke lett å forstå seg selv heller. Ganske tungt og trist her og i dag,hadde masse mareritt i natt.....pyton! Ja,du kan jo prøve å gå til psykolog,se om det hjelper. Selv har jeg lurt på hva det skal være godt for,psykologer,forstår ikke poenget liksom. Hørtes koselig ut med fri fra mann og barn,kunne også tenkt meg det av og til. Du får kose deg masse i kveld da og nyte friheten. Ha det godt...=) he he. Ja, går greitnå. Skal prøve meg bort til butikken snart. Få mannen min med elvfølgelig. Må jo ha mat. Mannen min kjører ikke bil så jeg må jo ut... Klarer jeg ikke tar han småen i vogna å går bort. Er jo fin her så jeg skal klare det. Jeg vet hva jeg er redd for. Jeg er redd for å forlate tryggheten her. Redd for at andre skal se jeg får ett angst anfall og dømme meg. Redd for å få angst for det er så utrolig ubehaglig. Men, gi cipralexen noen uker til så dempe angsten seg når jeg går ut. Blir ikke så sterk. Lykke til med dine mål. Skriv en mail om du trenger å tømme deg. Jeg logger meg på med jevne mellomrom. koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mbo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er sikkert det samme som det du bruker. Sobril er det samme som vival omtrent. Jeg fikk 25 stk som er minste pakke på 15 mg. De skal brukes i lavest mulig dose kortest mulig tid. Ble full i angst når jeg startet på cipralexen. Tok bare ett par dager da. Heldigvis ikke avhengig. Våger ikke ta noe som er vanedannende. Vil ikke slite slik du gjør nå. Men du har vel trappet ned? Skal bli godt for deg når du er gjennom det. off, stakkars deg. klem.. Tenker masse på deg hei. Nå går alt bedre med meg, ser ut til at kroppen har funnet roen igjen. Håper vi får en fin Påske begge to. Klem fra mbo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronika27 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 hei. Nå går alt bedre med meg, ser ut til at kroppen har funnet roen igjen. Håper vi får en fin Påske begge to. Klem fra mbo Det får vi virkelig håpe. Vet ikke hvor lang tid det tar før cipralexen gjør meg bra jeg? Hadde hatt det så lenge før jeg startet behandling sist at det hadde sikkert fått satt seg bedre enn nå? Håper jeg! Jeg har nå vært på butikken å handlet i dag. Det er jeg stolt over. Kose deg i kveld. Håper det fortsetter å være bra. Nyt det!! Kos fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1699907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 he he. Ja, går greitnå. Skal prøve meg bort til butikken snart. Få mannen min med elvfølgelig. Må jo ha mat. Mannen min kjører ikke bil så jeg må jo ut... Klarer jeg ikke tar han småen i vogna å går bort. Er jo fin her så jeg skal klare det. Jeg vet hva jeg er redd for. Jeg er redd for å forlate tryggheten her. Redd for at andre skal se jeg får ett angst anfall og dømme meg. Redd for å få angst for det er så utrolig ubehaglig. Men, gi cipralexen noen uker til så dempe angsten seg når jeg går ut. Blir ikke så sterk. Lykke til med dine mål. Skriv en mail om du trenger å tømme deg. Jeg logger meg på med jevne mellomrom. koz Bra du kommer deg ut,selv om det er med følge,var i butikk i går jeg og med mannen min. Kom meg kjappt ut igjen,var mye folk...ja er nok det jeg er redd for også,at andre skal se at jeg er dårlig,redd for å begynne å skjelve,besvime...osv,den lista er jo lang. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1700653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronika27 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Bra du kommer deg ut,selv om det er med følge,var i butikk i går jeg og med mannen min. Kom meg kjappt ut igjen,var mye folk...ja er nok det jeg er redd for også,at andre skal se at jeg er dårlig,redd for å begynne å skjelve,besvime...osv,den lista er jo lang. *klem* Vi får stå på. Er det verste jeg har vært med på -angst. Gleder meg til det gir seg. Har du hatt det lenge? Forstår du gikk ut igjen. Kjørte på en mindre butikk jeg. Var litt folk, men gikk greit. Glad når jeg var ferdig. Vi får stå sammen. Legge inn dagsnotat og muntre hverandre opp. Ønsker deg en fin dag! Er sol og fint her. Deilig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225958-erfaringer/#findComment-1700710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.