Gjest nybegynner igjen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har nå bestemt meg for å begynne å trene, vært litt deprimert osv og fått råd om å trene. Det jeg gjør foreløpig siden det er maaange år siden jeg trente sist er å gå tur, hver kveld ca en halvtime og tar situps og pushups. Det jeg egentlig lurer på er hvordan jeg skal begynne, jeg klarer ikke mer enn 30-40 situps før det brenner skikkelig og da tar jeg en liten pause og prøver etpar til. Pushups: klarer max 15 og da er jeg "helt slutt". Er dette måten å begynne åp? gi alt til en ikke klarer mer? Eller hva? Pushups og situps, tar jo ikke mer enn 5minutter omtrent, føler det nesten blir å lure seg selv Tar imot tips med stor takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nybegynner igjen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jo, og en ting til, tror dere det vil ha noen effekt å trene slik ? Med å bli slankere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Flott at du kommer deg ut på tur hver dag! Men jeg vil anbefale deg å ta på løpesko. Du trenger ikke løpe hele veien, men kanskje opp en trapp, opp en bakke ellerno. Du bør få opp pulsen litt. Gjerne en dag i uka også der du f.eks svømmer eller sykler. Da vil du kjenne det på vekta. Når det gjelder styrketrening så bør du gjøre flere øvelser. Jeg bruker å ta fire forskjellige øvelser som trener ulike områder av magen. Husk også å trene ryggen samtidig. Ta gjerne 12 repetisjoner i tre serier. Du bør ta pause imellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.