Gjest nybegynner igjen Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Har nå bestemt meg for å begynne å trene, vært litt deprimert osv og fått råd om å trene. Det jeg gjør foreløpig siden det er maaange år siden jeg trente sist er å gå tur, hver kveld ca en halvtime og tar situps og pushups. Det jeg egentlig lurer på er hvordan jeg skal begynne, jeg klarer ikke mer enn 30-40 situps før det brenner skikkelig og da tar jeg en liten pause og prøver etpar til. Pushups: klarer max 15 og da er jeg "helt slutt". Er dette måten å begynne åp? gi alt til en ikke klarer mer? Eller hva? Pushups og situps, tar jo ikke mer enn 5minutter omtrent, føler det nesten blir å lure seg selv Tar imot tips med stor takk. 0 Siter
Gjest nybegynner igjen Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jo, og en ting til, tror dere det vil ha noen effekt å trene slik ? Med å bli slankere? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Flott at du kommer deg ut på tur hver dag! Men jeg vil anbefale deg å ta på løpesko. Du trenger ikke løpe hele veien, men kanskje opp en trapp, opp en bakke ellerno. Du bør få opp pulsen litt. Gjerne en dag i uka også der du f.eks svømmer eller sykler. Da vil du kjenne det på vekta. Når det gjelder styrketrening så bør du gjøre flere øvelser. Jeg bruker å ta fire forskjellige øvelser som trener ulike områder av magen. Husk også å trene ryggen samtidig. Ta gjerne 12 repetisjoner i tre serier. Du bør ta pause imellom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.