Gå til innhold

Trening og steroider

esqse

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg trener ganske ofte og har gjort det i noen år nå, har ett bra kosthold og profesjonelt treningsprogram. I tillegg til dette har jeg en utrolig stressende jobb, dette medfører at jeg er veldig aktiv 7 dager i uken, så og si hele året.

Det jeg sliter med er å gå opp i vekt merkelig nok...

Ble her om dagen tilbudt noe som heter Deca Durabolin, ett stoff som jeg vet er ulovlig, men som jeg vurderer sterkt å ta.

Eneste som bekymrer meg er bivirkningene til stoffet, har hørt mye snakk så jeg vet ikke helt hva jeg skal stole på siden dette kan variere fra hvilke type steroider man tar...

Regner egentlig ikke med å få noe svar siden det er snakk om ett ulovlig stoff, men håper dere kan hjelpe meg....? Eller gi meg noen gode trenings tips for å komme opp i vekt (er allerede en flittig bruker av bla. proteinpulver og kreatin...) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Nei - ikke i dag

Jeg har aldri testet dette selv, men en god venn av meg testet anabole steroider. (Jeg spurte ikke hvilket merke)

Jeg sier bare: Hold deg unna. Det er ikke værdt det.

Han fikk svære kviser rundt på kroppen. Han gikk rundt med ståpikk i tide og utide...helt til den sluttet å virke i en periode. Han var generelt i ubalanse psykisk, og hadde søvnproblemer.

Noe å tenke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri testet dette selv, men en god venn av meg testet anabole steroider. (Jeg spurte ikke hvilket merke)

Han fikk svære kviser rundt på kroppen. Han gikk rundt med ståpikk i tide og utide...helt til den sluttet å virke i en periode. Han var generelt i ubalanse psykisk, og hadde søvnproblemer.

Noe å tenke på....

hmmm, har hørt det samme selv..

.. men nå er jeg allerede i kuren, har satt 7 sprøyter totalt i skulderne, nå gjenstår det 7 til.

De negative effektene jeg har fått er at jeg blir veldig morgen-gretten. Er også veldig trøtt og sliten store deler av dagen.

Det positive er at jeg har gått opp 8 kilo på snart 4 uker, og det er rene muskler, ikke noe vann eller fett.

Nå ønsker jeg ikke å reklamere for alle at jeg er veldig fornøyd, for bivirkninger kan nok variere fra person til person, men men.. jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei - ikke i dag

hmmm, har hørt det samme selv..

.. men nå er jeg allerede i kuren, har satt 7 sprøyter totalt i skulderne, nå gjenstår det 7 til.

De negative effektene jeg har fått er at jeg blir veldig morgen-gretten. Er også veldig trøtt og sliten store deler av dagen.

Det positive er at jeg har gått opp 8 kilo på snart 4 uker, og det er rene muskler, ikke noe vann eller fett.

Nå ønsker jeg ikke å reklamere for alle at jeg er veldig fornøyd, for bivirkninger kan nok variere fra person til person, men men.. jeg er fornøyd.

Håper bare du tar ordentlig godt vare på deg selv, og stopper om du merker problemer.

Håper også du har en lege som holder litt øye med deg. Høyt blodtrykk er også en av farene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Noe å tenke på....

Kan ivertfall garantere deg att de 8 kg "musklene" du har lagt på deg er langt fra bare muskler... Kanskje 2 til 3 av de max..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...