Orio Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg trenger noe å lese på. Noen som kan anbefale en god bok? (Har også postet innlegget på åpent.) 0 Siter
Gjest fra en venn Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Fuglane av Tarjei vesaas. En god bok som man får brynet hjernen sin på, samtidig som den er meget rørende. Anbefales! Elling bøkene kan også anbefales. God lesning!! 0 Siter
Gjest Boomerang Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Himmelske samtaler,med Neale Donald Walsch....er en fin begynnelse...=) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Kjøkkengudens kone, av Amy Tan. Den har jeg lest tre ganger.. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 BERETRNINGER OM BESKYTTELSE sv EiRIK FOSNES HANSEN ********::.:::---)))))verdensbestebokverdensbestebokverdensbestebokverdensbestebokverdensbestebok 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 BERETRNINGER OM BESKYTTELSE sv EiRIK FOSNES HANSEN ********::.:::---)))))verdensbestebokverdensbestebokverdensbestebokverdensbestebokverdensbestebok Den likte mannen min så godt også. Har ikke fått lest den ennå. Står på den lange listen 0 Siter
cathlin Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 BERETRNINGER OM BESKYTTELSE sv EiRIK FOSNES HANSEN ********::.:::---)))))verdensbestebokverdensbestebokverdensbestebokverdensbestebokverdensbestebok Det er en fin bok. At det er verdens beste var vel å ta litt vel hardt i, så det tar jeg selvkritikk på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.