Gå til innhold

vondt i kroppen


lill3

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg er en jente på 23 år. Jeg har den siste tiden (ca.1 mnd)vært veldig sliten og hatt mye vondt i kroppen. Smertene arter seg som en slags infulensalignende smerter i ben og armer, vondt i hodet og noen ganger kvalme. Smertene kommer som oftest ved ettermiddag/kvleldstid. Jeg har også blitt veldig tungpustet når jeg går i trapper, og føler meg i dårliger form enn tidligere. Jeg bekymrer meg litt da jeg egentlig er i god form, trener regelmessig og er sjelden syk. Jeg har vell kanskje et litt ensformig kosthold, og jeg har sluttet å spise kjøtt. Min Bmi er ganske normal (18,0)og jeg har regelmessig menstruasjon. Jeg har slitt med blodmangel tidligere og lurer på om dette kanskje kan ha en innvirkning? Jeg er litt bekymert da det har pågått en stund, bør jeg oppsøke min fastlege? Mvh Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...