Gå til innhold

Opperasjon om en uke!


Carina123

Anbefalte innlegg

Men synes du ikke puppene på før-bildet er veldig fine?

Jo, det er ikke det at de ikke er flotte. men jeg synes de etterpå er så mye penere. Så har jeg alltid hatt lyst på store pupper da og synes det er veldig pent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Carina123

    24

  • Babette

    4

  • mumitrollet

    3

  • Signaturelle

    3

Hva er det som får deg til å tro at du vil bli lykkelig med disse?

Poenget er at jeg i dag ikke er fornøyd med puppene mine og synes de er alt for små, og har slitt litt med det. Så nå om en uke kan jeg endelig legge det bak meg når jeg får nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signaturelle

Poenget er at jeg i dag ikke er fornøyd med puppene mine og synes de er alt for små, og har slitt litt med det. Så nå om en uke kan jeg endelig legge det bak meg når jeg får nye.

Ja, vi får håpe at å få store pupper løser alle dine komplekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amparro

Jeg må bare ønske deg lykke til - men jeg tror du kommer til å angre om noen år..

Jeg har hatt silikon selv i 14 år og jeg ville aldri valgt så store. Du kommer nok til å like det i begynnelsen, men du vil gå lei! Ja, rett og slett lei....

Ei god venninne har nå operert ut sine innlegg, hun hadde den størrelse du skal ha. Ble lei av å slite med strl på topper, for det er ikke bare lett (samme hva du sier) og det ble faktisk tungt for ryggen.

Jeg vil ikke ta gleden fra deg, men jeg tror du kommer til angre når du blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare ønske deg lykke til - men jeg tror du kommer til å angre om noen år..

Jeg har hatt silikon selv i 14 år og jeg ville aldri valgt så store. Du kommer nok til å like det i begynnelsen, men du vil gå lei! Ja, rett og slett lei....

Ei god venninne har nå operert ut sine innlegg, hun hadde den størrelse du skal ha. Ble lei av å slite med strl på topper, for det er ikke bare lett (samme hva du sier) og det ble faktisk tungt for ryggen.

Jeg vil ikke ta gleden fra deg, men jeg tror du kommer til angre når du blir eldre.

Jeg skjønner godt hva du mener og jeg har tenkt på det selv også. Men jeg tror det kan være en størrelse jeg kan trives med sånn rent estetisk hvertfall. Vet det blir litt slit med klær, men det regner jeg med går seg litt til etterhvert. Jeg er også bekymret for tung rygg, men jeg synes det er verdt det for å kunne få så store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mener nå jeg

Poenget er at jeg i dag ikke er fornøyd med puppene mine og synes de er alt for små, og har slitt litt med det. Så nå om en uke kan jeg endelig legge det bak meg når jeg får nye.

Så blir du misfornøyd med arr og vond rygg i steden for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så blir du misfornøyd med arr og vond rygg i steden for....

Som jeg har sagt, du kommer langt med god støtte, de er ikke såå store at de byr på alt for store vansker i hverdagen tror jeg, blir vel heller på trening det blir værst. Trenger ikke bli særlig arr heller, kan bli det, men det er ikke greit å si før opperasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt, du kommer langt med god støtte, de er ikke såå store at de byr på alt for store vansker i hverdagen tror jeg, blir vel heller på trening det blir værst. Trenger ikke bli særlig arr heller, kan bli det, men det er ikke greit å si før opperasjonen.

Kan man sove på magen med silikonpupper, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man sove på magen med silikonpupper, tro?

Hørte med legen om det, og jeg kommer ikke til å kunne sove på magen lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ballonger ser ganske komisk og kunstig ut.

Skjønner ikke hvordan du synes de ser komiske ut... ser litt kunstige ut kanskje, men det gjør ikke noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte med legen om det, og jeg kommer ikke til å kunne sove på magen lengre.

Nei og nei. Det som er så godt. Opp i vekt vil du gå og. Hehe. Men du har vel bestemt deg. Jeg vet jo ikke hvordan puppene dine ser ut i utgangspunktet heller.

Men selv hadde jeg heller kappet dem av enn å utsette meg for silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pås

Håper ikke du blir fornærmet eller noe, men jeg synes ikke det der var noe fint! Det så utrolig kunstig ut, "alle" kan vel se at de er opererte?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke du blir fornærmet eller noe, men jeg synes ikke det der var noe fint! Det så utrolig kunstig ut, "alle" kan vel se at de er opererte?

mvh

Alle har forskjellig smak da, men jeg synes ikke de ser spesielt kunstige ut. Men det gjør meg ingenting at noen vil se om de er fake, de fleste vil bare se en jente med store pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uffemeg

Tror nok det går bra med riktig støtte, selv om trening blir vel en ny opplevelse tror jeg

Hvorfor tror du slike stygge ballonger vil løse problemene dine? Er du ute etter overfladiske gutter som kun er ute etter hjernedøde puppebimboer?

De aller fleste vanlige gutter liker ikke giga str der, og det ser bare for plastic fantastic ut og veldig vulgært og harry. Men du er kanskje Aylar fan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du slike stygge ballonger vil løse problemene dine? Er du ute etter overfladiske gutter som kun er ute etter hjernedøde puppebimboer?

De aller fleste vanlige gutter liker ikke giga str der, og det ser bare for plastic fantastic ut og veldig vulgært og harry. Men du er kanskje Aylar fan?

Ok, jeg er forlovet og skal gifte meg til sommeren så jeg har ingen gutter jeg skal ha tak i. Dette er noe jeg gjør fordi jeg synes jeg har for små pupper og vil ha store for å bli fornøyd med kroppen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ønsker å delta i Big brother???

Hvordan tror du du vil føle deg når du er 40, har lagt på deg litt og gjerne vil se ung og slank ut? Hva slags klær velger du da? Hvordan vil du se ut når du er gravid og puppene faktisk vokser? Hvordan blir det å bedrive sport med noe slikt?

Hva gjør man egentlig når man blir virkelig gammel og bærer på noe slikt, 70-80-90 år, opererer man dem ut igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du du vil føle deg når du er 40, har lagt på deg litt og gjerne vil se ung og slank ut? Hva slags klær velger du da? Hvordan vil du se ut når du er gravid og puppene faktisk vokser? Hvordan blir det å bedrive sport med noe slikt?

Hva gjør man egentlig når man blir virkelig gammel og bærer på noe slikt, 70-80-90 år, opererer man dem ut igjen?

Særiøst jeg er 25 år nå, hvorfor skulle jeg ikke ville ha store pupper når jeg er 40? Hvis jeg har lagt på meg blir det vel enklere å finne klær gjør det ikke? Hvorfor skulle jeg se mindre slank ut med store pupper.

Ja, puppene vil vokse litt når jeg blir gravid, men gjør det noe da? Da vil jeg se gravid ut med store pupper da. Alt blir jo større i den perioden

Jeg trener aktivt aerobic og danser, og det er fullt mulig å drive aktivt så lenge jeg har god støtte.

Hvordan jeg ser ut som 80 åring aner jeg ikke, kanskje jeg fjerner de.. alt for lenge til at jeg gidder å tenke på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ballong pupper

Ok, jeg er forlovet og skal gifte meg til sommeren så jeg har ingen gutter jeg skal ha tak i. Dette er noe jeg gjør fordi jeg synes jeg har for små pupper og vil ha store for å bli fornøyd med kroppen min

Du skal være rimelig feit og oppblåst for at de puppene der skal stå til kroppen din, men det er du kanksje? Er du tynn blir du seende helt forferdelig ut. Hva synes kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være rimelig feit og oppblåst for at de puppene der skal stå til kroppen din, men det er du kanksje? Er du tynn blir du seende helt forferdelig ut. Hva synes kjæresten din?

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet ditt egentlig... Jeg er 1,70 og veier 57 kilo og bruker en stor B - cup i dag, så jeg er ikke feit nei. Forloveden min har støttet meg hele veien og mener de kommer til å bli flotte og synes størrelsen ser kjempebra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...