Gå til innhold

Langt hår på venstre-armen!


killah

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 15 år. For en tid siden brakk jeg venstre armen, ca. 3-4cm over håndleddet. Jeg gikk i gips i 7 uker. Når jeg kom hjem og begynte å studere litt mer på armen min oppdaget jeg at hårene hadde vokset og blitt mye større i forhold til hårene på høyre armen min. Et gj.snittshår på venstre armen min er 22mm, på den høyre armen er et gj.snittshår 8mm. Hårene på venstre-armen er også mye mørkere på tuppen enn de er helt inne ved huda, altså ved hårrota.Hva er det som er skjedd? Hva skal jeg gjøre for at det skal bli normalt igjen? Må jeg gå til lege?

Hilsen “Meg”, håper på et svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Det hender at brudd og andre skader påvirker huden og hårveksten. Dersom du ikke har smerter eller annet ubehag lenger, vil jeg tro at hråveksten etterhvert vil normalisere seg. Årsaken til at hårene på tuppen er mørke er kanskje at de har vært dekket av gipsen og derfor ikke blitt bleket av sollyset.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...