thrist Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg svømmer tre ganger pr uke, 1 km hver gang, det tar ca en time. har fått lagt opp treningen på senter av treningsveileder. Egentlig skulle jeg jo gå ned litt i vekt, men jeg har endt opp med 3 kg pluss jada, jeg vet jo at muskler er tyngre enn fett, men de andre jeg svømmer med - de har selvfølgelig gått NED ikke opp. Og ja, jeg skjønner jo at vi kan ha forskjellige spisemønster, men den ene spiser det samme som meg (vi spiser ofte sammen) noen råd (trøst??) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zupernova Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hva ser du i speilet? Det lønner seg ofte å bruke målebånd isteden for vekt ) det oppdaget jeg når jeg trente mye styrke(styrke og jogging 3-4 ganger minst per uke), syntes ikke at jeg så noen forskjell, men fikk defintivt gode resultater, for selv om vekten ikke endret seg så ble jeg smalere rundt lår og mage osv.(og utholdenheten i hverdagen var veldig god, tror jeg må begynne å trene masse igjen ;o) ) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke nå nei Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hva ser du i speilet? Det lønner seg ofte å bruke målebånd isteden for vekt ) det oppdaget jeg når jeg trente mye styrke(styrke og jogging 3-4 ganger minst per uke), syntes ikke at jeg så noen forskjell, men fikk defintivt gode resultater, for selv om vekten ikke endret seg så ble jeg smalere rundt lår og mage osv.(og utholdenheten i hverdagen var veldig god, tror jeg må begynne å trene masse igjen ;o) ) Lykke til! Godt tips å bruke målebånd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.