Gå til innhold

Hva er grunnen til at fastlegen vil at jeg skal ta Lamictal morgen og kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Elvira76

Og ikke ta alt på kvelden?

Jeg har alltid tatt Lamictalen på kvelden før, men nå etter at jeg fikk en nye resept og Lamictalen er trappet opp så står det at jeg skal ta morgen og kveld. Ringte til legekontoret og de bekreftet at det stemmer.

Har det virkelig så stor betydning. Ville helst tatt alt om kvelden da jeg har lett for å glemme det om morningen. Dessuten blir jeg så trøtt og de ødelegger dagen. For ikke å snakke om kvalmen som ofte kommer om morningen.

Tar dere morgen og kveld?

Fortsetter under...

Annonse

Gjest elvira 76

Ta de om kvelden du, enkelt og greit. Du vet fra profesjonelt hold at det er forsvarlig, og da er det greit å ikke alltid gjøre som primærlegen sier. Men du kan jo si det til ham neste gang du ser ham.

ja, etter å ha kastet opp etter frokost i dag, hvor pillene antakelige gikk ned i toalettet så tar jeg det på kveld. Har gitt beskjed til legekontoret om dette, og bedt dem om å ringe meg om de har store innvendinger mot det.

Det må jo være bedre at jeg er sikker på å få i meg en hel dose, enn å ta dem på morningen og kanskje glemme dem eller kaste dem opp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...