Gå til innhold

Midlertidig sensur/utestenging

Anbefalte innlegg

bugge -jenta

Jeg foreslår at hver og en går inn i seg selv og sin rolle på forumet. Spekulasjoner rundt hvem dette gjelder mest, om det gjelder den og den, er ikke sunt, og det er ikke vårt bord. Og jeg synes vi skal være forsiktige med å diskutere og spekulere rundt andre på forumet.

Det er NHD og Webmaster som tar seg av dette. Jeg synes vi skal overlate det til dem.

Vi andre prøver å gjøre dette til et bra forum så godt vi kan.

Fortsetter under...

Gjest Violsa

De psykotiske har alltid vært her, og de er mest velkommen av alle.

Men når vrangforestillinger understøttes og det hele blir destruktivt, må vi si stopp.

Mange suicidale skriver også inn og er svært velkommen. Dog vil vi ikke ha innlegg av typen: "Nå sitter jeg med tauet rundt halsen. Ha det bra elle sammen".

Forumet her skal være til nytte - ikke til skade.

internett blir ofte mer ekstremt da. Man mister kanskje litt den terskelen som er der når man snakker med et ekte menneske om du forstår. Mye av det jeg skriver og snakker om her , både ordvalg og lignende ville jeg aldri i verden si til en person i det virkelige liv

Man burde virkelig ha sjansen til å redigere eller slette sine egne innlegg. Da kunne man om man postet i fylla eller angret seg etterpå selv fjerne de sinnsyke innleggene

Gjest Lysglimt

De psykotiske har alltid vært her, og de er mest velkommen av alle.

Men når vrangforestillinger understøttes og det hele blir destruktivt, må vi si stopp.

Mange suicidale skriver også inn og er svært velkommen. Dog vil vi ikke ha innlegg av typen: "Nå sitter jeg med tauet rundt halsen. Ha det bra elle sammen".

Forumet her skal være til nytte - ikke til skade.

Forstår poenget ditt...

Ord betyr så mye,det er bare det..

Gjest Lysglimt

Jeg foreslår at hver og en går inn i seg selv og sin rolle på forumet. Spekulasjoner rundt hvem dette gjelder mest, om det gjelder den og den, er ikke sunt, og det er ikke vårt bord. Og jeg synes vi skal være forsiktige med å diskutere og spekulere rundt andre på forumet.

Det er NHD og Webmaster som tar seg av dette. Jeg synes vi skal overlate det til dem.

Vi andre prøver å gjøre dette til et bra forum så godt vi kan.

Ja,enig,får gjøre så godt vi kan.

Bare det at jeg mente,det gikk ant å være litt mere spesifikk.

Jeg mener også at dette her må jo være noe posetivt,hvis det blir destruktivt,kan det bli farlig rett og slett.

Gjest er jeg anonym eller ikke?

jeg har ett spørsmål, sitter det noen her om det er NHD eller andre å sjekker hvem som skriver innlegg? er ganske sikker på det ble fortalt man er fullstendig anonym her. det være emailadresse eller andre ting. følte meg kanskje litt truffet men skal klare å holde meg borte.

Gjest Lysglimt

jeg har ett spørsmål, sitter det noen her om det er NHD eller andre å sjekker hvem som skriver innlegg? er ganske sikker på det ble fortalt man er fullstendig anonym her. det være emailadresse eller andre ting. følte meg kanskje litt truffet men skal klare å holde meg borte.

Har lest det før,at alle her er helt anonyme,så det trenger du ikke tenke på..=)

Annonse

Gjest personen

1. Jeg er ikke psykotisk.

2. Jeg registrer at det sies at "Volumet/mengden av innlegg blir så stort at det for andre oppfattes som spam."

3. Det sies at "Jeg forventer ikke at de personer det gjelder er enige i dette. En kan ikke diskutere vrangforestillinger med de som har dem. Det ligger i sakens natur."

Svar: Du kan diskutere med meg.

4. Jeg har blitt utestengt.

5. Det sies at: "Etter en uke gis nye sjanser. Da gjelder det å vise seg tilliten verdig."

Svar: Kan du gi noen retningslinjer for hvordan viser man dette? Eller anbefaler du bare at jeg fortsetter å være meg selv?

Gjest Violsa

Har lest det før,at alle her er helt anonyme,så det trenger du ikke tenke på..=)

jeg har forstått det sånn at vi er anonyme i den forstand at vi har registrert oss med en ofte anonym epost adresse. Men om man skriver med forskjellige nick feks tror jeg DOL administratorene ser det. Altså at de alltid ser hvilken brukerkonto som det blir postet fra.

ikke det at jeg er så teknisk annlagt , så kan ha misforstått helt

Gjest er jeg anonym eller ikke?

jeg har forstått det sånn at vi er anonyme i den forstand at vi har registrert oss med en ofte anonym epost adresse. Men om man skriver med forskjellige nick feks tror jeg DOL administratorene ser det. Altså at de alltid ser hvilken brukerkonto som det blir postet fra.

det er akkurat det jeg siktet til.

Nils Håvard Dahl, psykiater

2. Jeg registrer at det sies at "Volumet/mengden av innlegg blir så stort at det for andre oppfattes som spam."

3. Det sies at "Jeg forventer ikke at de personer det gjelder er enige i dette. En kan ikke diskutere vrangforestillinger med de som har dem. Det ligger i sakens natur."

5. Det sies at: "Etter en uke gis nye sjanser. Da gjelder det å vise seg tilliten verdig."

Svar: Kan du gi noen retningslinjer for hvordan viser man dette? Eller anbefaler du bare at jeg fortsetter å være meg selv?

5. Jfr pkt 2.

1. Grunnen til at jeg ikke sletter alle dine innlegg er at de beviser med all tydelighet at pkt 1 og 3 er riktig.

Gjest Lysglimt

Okey...

Gjest Moderator

Foreslår at du tar en ukes pause fra doktoronline fra og med i dag. Du skaper mye jobb for oss akkurat nå, dessverre.

Jeg har skjønt det slik at NHD _ikke_ ser e-post adressene.

Annonse

Det forstod jeg ikke...men men.

Hvis du har svart på et innlegg som blir slettet, blir svaret ditt også slettet samtidig. Det kan man ikke gjøre noe med - det ville jo være meningsløst å fjerne spørsmålene og la svarene stå. Du trenger ikke dermed tro at det var DITT innlegg / svar det var noe galt med.

Gjest Lysglimt

Hvis du har svart på et innlegg som blir slettet, blir svaret ditt også slettet samtidig. Det kan man ikke gjøre noe med - det ville jo være meningsløst å fjerne spørsmålene og la svarene stå. Du trenger ikke dermed tro at det var DITT innlegg / svar det var noe galt med.

Oki doki,takk for opplysningen laban...=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...