witt Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg prøver å løpe hver 2 dag og lar alltid dagsformen ved pulsen bestemme tempo og hvor langt jeg løper, ligger da på 80-85% av maks puls med peak etter bakker og intervaller. Har løpt i hele vinter og vår uten at det har vært problemer. Det jeg merket her forrige uke da temperaturen plutselig økte til over 20 tallet var at også pulsen økte ganske mye, måtte løpe mye roligere for å holde anbefalt puls. Vil det faktum at sommeren kom så plutselig ha denne invirkningen på pulsen min? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fristil Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja klart varmen gjør sitt nå om dagen. Prøv å varier treningen-med 2 rolige dager -så en med mer tempo- gå gjerne noe i motbakkker.. 220 -(minus) din alder X 80 gir rolig trningspuls. Tren gjerne nye steder-du blir kjent. God tur - . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.