Gå til innhold

hvor høy dose kan jeg ta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bugge -jenta

nei nå surrer jeg.

jeg har gått på cipramil 20 mg før.

nå har jeg fått 10mg. cipralex

hva er forskjellen

Hvis du skal starte med cipralex er det helt greit å gi ut 10 mg. Jeg synes du ikke skal begynne på 10 mg med en gang, men 5 mg. Gå på det minst en uke. Så går du opp til 10 mg. Så må du ligge der noen uker, før du eventuelt trapper opp til 15 mg. Ikke gjør dette for raskt, da får du bare mer ubehag, angst, søvnløse netter, og det trenger du ikke nå tror jeg.

Det er stor forskjell på cipramil og cipralex når det gjelder dosering, så det er riktig at du skal gå på mindre her. Jeg har selv gått på begge, og cipralex er bedre for meg. Forhåpentligvis for deg også. Men ta deg tid til den ene uken med 5 mg, siden du har det tøft for tiden.

Vh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...