Gjest Ferris Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ei venninne av meg har lest i iForm at det ikke er bra å drikke Farris o.l. fordi saltet i Farris binder fett i kroppen? Jeg synes dette høres rart ut da jeg aldri har hørt noe om det før. Er det jeg som har gått glipp av noe, eller stemmer dette? Hvis det ikke stemmer, hvor kan det komme fra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette er bare tull. Salt binder vann i kroppen, noe som kan slå ut på vekten din, men dette har ingen sammenheng med fettinnholdet i kroppen. Hvis man spiser mye salt et måltid, vil kroppen etterhvert kvitte seg med overskuddet av vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
password54 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 salt binder vannet i kroppen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Som de andre her sier: salt binder VANN i kroppen. Etter en rekeaften for eksempel, opplever mange å gå opp flere kg fordi rekene er så salte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.