Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først bipolar 2 og emosjonelt ustabil personlighet og i det siste har min gamle følgesvenn redselen (som min lege ynder å kalle angst) og småparanoide tendenser dukket opp igjen.

Hvor mye moro kan man egentlig stappe oppi et stakkars hode? Er det noen øvre grense?

Kanskje det hele en stoooor pakke full av djevler og så ligger det en diamant på bunnen? Skulle gjerne ha funnet den....

Gjest jaddablabla
Skrevet

Diamanter er sjeldne og vanskelig å finne.. Men desto større er gleden av å finne en:) Lykke til på letingen!

Skrevet

om ikke der finnes en "diamant" så finnes det kun "en" vei oppn når du er så langt nede:-)

Den er fin den også kan jeg love deg, så hold ut selv om det er vanskelig akkurat nå..

Det kommer bedre tider:-)

Skrevet

En diamant hadde vært fint. Litt belønning fortjener vil vel for å komme oss gjennom de svarteste dager og utsette oss for de mest utrolige påkjenninger i håp om å bli bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...