Aramir Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Først bipolar 2 og emosjonelt ustabil personlighet og i det siste har min gamle følgesvenn redselen (som min lege ynder å kalle angst) og småparanoide tendenser dukket opp igjen. Hvor mye moro kan man egentlig stappe oppi et stakkars hode? Er det noen øvre grense? Kanskje det hele en stoooor pakke full av djevler og så ligger det en diamant på bunnen? Skulle gjerne ha funnet den.... 0 Siter
Gjest jaddablabla Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Diamanter er sjeldne og vanskelig å finne.. Men desto større er gleden av å finne en:) Lykke til på letingen! 0 Siter
sheba Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 om ikke der finnes en "diamant" så finnes det kun "en" vei oppn når du er så langt nede:-) Den er fin den også kan jeg love deg, så hold ut selv om det er vanskelig akkurat nå.. Det kommer bedre tider:-) 0 Siter
Orio Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 En diamant hadde vært fint. Litt belønning fortjener vil vel for å komme oss gjennom de svarteste dager og utsette oss for de mest utrolige påkjenninger i håp om å bli bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.