Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært ganske deprimert i en lang stund og lurer på om jeg er den eneste som sliter med balansegangen ... skåne de nærmeste for all syting og det å være alene med problemene... Psykologtimer 2 ganger i mnd'en er ingenting. Tror jeg har vært litt for kjapp til å lesse problemer over andre men det er alt jeg klarer å tenke på. Den berømte masken klarer ikke jeg holde i tider som dette. Min brilliante (ironi) løsning var å søke meg til andre som sliter, da får jeg en rar følelse av å ha rett til å tømme ut om alle problemer, når jeg får høre om deres. Men det hjelper ikke, tvert imot. Sukk, blir bare verre for hver dag og jeg er arg på alle jeg kjenner som ikke tar kontakt mer selv om jeg skjønner de. Løsninger? please.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229928-sk%C3%A5ne-familie-og-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rett og galt

Hei!

Vet ikke om jeg har så mye bra å si til deg, men skal forsøke.

Dette er hva jeg gjør når jeg er syk: Oppsøker ikke venner med mindre jeg har en god dag og noe positivt å komme med.

Forsøker å "spare" alt som er galt til jeg kommer til psykologen (det nytter å øve seg på dette). Greier jeg ikke dette, så skriver jeg. Du kan jo kjøpe deg en bok og begynne idag :) eller, du kan skrive ut av deg en masse "gørr" her inne. Mange her som syter og klager litt i vonde stunder :)

Gjest Saigon

Ett alternativ som rett og galt har nevnt er å skrive i en bok alle tanker og følelser eller skrive brev til psykologen som du kan levere til h*n.

Du kan jo også ta kontakt med psykologen og fortelle at du har det ille nå og at du trenger timer oftere en periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...