Gjest MinimizeMe Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har en sånn vond periode. Hvordan går det med deg? Trist at du skal ha det så vondt! Er det noe spesielt du vet som har utløst denne vonde perioden, eller har den bare kommet som kastet på deg? Det siste skjer ofte med meg. Jeg vet ikke hvor det kommer fra når jeg plutselig føler meg dårlig. Da er det heller ikke enkelt å vite hva (om det finnes noe) en kan gjøre for å forebygge nedturene eller mildne dem, så en ikke fyker fullt så langt ned. Heldigvis er jeg kommet meg litt opp igjen nå. Ja, ganske mye i grunn, med tanke på hvor ille jeg følte meg for noen dager siden bare. Så det kan snu fort!Jeg håper det snur for deg også snart. Samtidig tar jeg ingenting for gitt, for jeg vet at jeg kommer til å ramle ned igjen om litt:( (det rimte jammen..!) Har du greid å komme deg på trening? Det kan jo hjelpe, en føler seg oftest noe bedre etterpå. Men når jeg er på det verste, klarer jeg ikke det. Å gå en tur anbefaler jeg! Stor, varm klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230001-vondt/page/2/#findComment-1744756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Trist at du skal ha det så vondt! Er det noe spesielt du vet som har utløst denne vonde perioden, eller har den bare kommet som kastet på deg? Det siste skjer ofte med meg. Jeg vet ikke hvor det kommer fra når jeg plutselig føler meg dårlig. Da er det heller ikke enkelt å vite hva (om det finnes noe) en kan gjøre for å forebygge nedturene eller mildne dem, så en ikke fyker fullt så langt ned. Heldigvis er jeg kommet meg litt opp igjen nå. Ja, ganske mye i grunn, med tanke på hvor ille jeg følte meg for noen dager siden bare. Så det kan snu fort!Jeg håper det snur for deg også snart. Samtidig tar jeg ingenting for gitt, for jeg vet at jeg kommer til å ramle ned igjen om litt:( (det rimte jammen..!) Har du greid å komme deg på trening? Det kan jo hjelpe, en føler seg oftest noe bedre etterpå. Men når jeg er på det verste, klarer jeg ikke det. Å gå en tur anbefaler jeg! Stor, varm klem Ja, denne gangen vet jeg grunnen. Jeg har også en sårbarhet som gjør at jeg reagerer slik, tror jeg. Det må jeg bare tildels lære meg å leve med. Men mye kan skje:-) (rimer jeg også!) hvis jeg jobber for det. Og jeg trenger hjelp til det. Jeg liker å være ute på tur, så det gode rådet passet perfekt til meg:-) Ser at du ikke har det lett for tiden... Jeg ble veldig glad for at du kontaktet lege. Støtter deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230001-vondt/page/2/#findComment-1745382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.