Gå til innhold

Likesinnede

Anbefalte innlegg

Gjest Hei33
Skrevet

Jeg synes det er så deilig å "treffe" mange likesinnede her. Se at det ikke bare er jeg som sliter, men at vi faktisk er i samme båt, mange av oss. Noen har det til og med verre enn jeg... ;-) Takk for et fint forum!

:-)

bugge -jenta
Skrevet

Enig med deg. Man blir ikke så alene i sin verden. Det er så mange av oss, og selv om vi er forskjellige, føler en seg forstått og hørt.

:o)

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Enig! Og så er det så mange hyggelige folk her som deler av sin store livserfaring!:) Glad for at dol fins,ja.

Skrevet

Enig med deg. Man blir ikke så alene i sin verden. Det er så mange av oss, og selv om vi er forskjellige, føler en seg forstått og hørt.

:o)

Da slenger jeg meg på bølgen! Så langt har det for meg vært veldig, veldig lærerikt. Og til stor trøst.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Enig jeg også,det er veldig fint,man er aldri alene,her finnes det noen som "hører".

Ingenting er bedre enn det..=)

Skrevet

Da slenger jeg meg på bølgen! Så langt har det for meg vært veldig, veldig lærerikt. Og til stor trøst.

Hei.

Enig med dere.

Her får man litt trøst og håp.

Man får også gode råd som kan være gode og ta med i en slitsom hverdag.

Gjest jaddablabla
Skrevet

Må få si jeg og hvor fornøyd jeg er:) Takk til alle dere fine personer som er her inne!

bugge -jenta
Skrevet

Også synes jeg man møter så mange "oppegående" mennesker her inne. Det gjør det veldig lærerikt og spennende.

Gjest Veronika27
Skrevet

Det synest jeg og. Deilig å få ut litt av det som gnager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...