Gå til innhold

Stikker jeg hull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm nå har jeg fått litt varierende råd her... hmm hvem skal jeg høre på tro.... :)

Jeg er fristet til å stikke hull, men brannsåret er rimelig stort så kanskje sjansen for infeksjon er sørre enn om det hadde vært et bittelite sår.

Forresten alle jeg har spurt ang dette her sier: "jeg pleier å gjøre ditt og datt" ... pleier?? eh driver alle å går rundt å brenner seg??? Dette er første gangen for meg ihvertfal. :)

Jeg har brent meg mye - og min erfaring er at det nesten ikke blir noenting når jeg hiver på masse Aloe Vera - MED EN GANG. Man kan jo stikke hull og ha på masse Aloe Vera-

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Jeg har brent meg mye - og min erfaring er at det nesten ikke blir noenting når jeg hiver på masse Aloe Vera - MED EN GANG. Man kan jo stikke hull og ha på masse Aloe Vera-

Ja jeg fikk en lang leksjon av apotekdamen idag om at jeg skulle ha smurt på aloe vera med en gang, men jeg hadde hastverk og jeg trodde faktisk ikke det skulle bli så ille som det er. Men nå har jeg ihvertfal smurt på en haug med aloe vera så får jeg håpe det hjelper litt... bedre sent enn aldri:)

Skrevet

*krysser fingre*

Takk for gode råd :0)

Jeg hadde tatt pensko på den vakre foten og svær bandasje på den andre - så syns folk litt synd på deg ogs :-)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg hadde tatt pensko på den vakre foten og svær bandasje på den andre - så syns folk litt synd på deg ogs :-)

hehe du det var ikke så dum idé :-)

Skrevet

hehe du det var ikke så dum idé :-)

Jeg er forfengelig og smart serru :)

Skrevet

Ikke stikk hull hvis du kan klare å la være. Den beskytter mot infeksjoner og lar ny hud gro til under.

Du får nok bare finne deg noen komfortable sko til festen, og plastre rundt brannblemmen for å beskytte så godt du kan.

Stakkars foten!

:o)

Skrevet

Hmm nå har jeg fått litt varierende råd her... hmm hvem skal jeg høre på tro.... :)

Jeg er fristet til å stikke hull, men brannsåret er rimelig stort så kanskje sjansen for infeksjon er sørre enn om det hadde vært et bittelite sår.

Forresten alle jeg har spurt ang dette her sier: "jeg pleier å gjøre ditt og datt" ... pleier?? eh driver alle å går rundt å brenner seg??? Dette er første gangen for meg ihvertfal. :)

Sjansen for skjemmende arr er større om du stikker hull... vil jeg tro. Kommer jo an på helingsevnen til huden din osv. Jeg ville latt blemmen være og heller ledd av skoene på festen i morgen. :o)

Gjest pekka
Skrevet

Spander på deg et par strømper i samme farge som penskoen, så trer du den over den ene hverdags-skoen?

Skrevet

Stikker alltid hull. Vondere med blemme enn uten synes jeg.

Bruker å rense med jod, og bruker plaster som det passer seg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...