Gå til innhold

Noen her som har prøvd alternativ behandling??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd fotsoneterapi, kineseologi, Gud, Jesus, Jomfru Maria, indianerhealing, reconnected healing, shamanhealing, coaching, NLP og sikkert noe annet jeg har glemt i farten.

Ingenting fungerer på min bipolare lidelse.

Men det kan hende det fungerer for andre!

Gjest Lysglimt

Har prøvd og prøver healing,og det funker ja...=)

Men noen "mirakelkur" er det ikke,det er mye jobbing på egenhånd,og med seg selv,det er tøft men det er verdt det,jeg er mye bedre enn tidligere...=)

Sliter med mye fortsatt,men har vært mye værre enn det jeg er nå,vil satse alt på alternativ behandling nå,og selvutvikling.

Men av healing kan du faktisk bli veldig dårlig,før du blir bedre,mye som "dukker opp" underveis,det er verdt å vite.

Har prøvd andre alternative behandligsformer også,men healig er best..=)

Foruttsetningen er selvsakt en god og seriøs healer,som i psykiatrien er de "som en eske konfekt,du vet aldri hva du får".

Gjest Personifica

Moren min betalte for healing, men jeg har ikke merket noe til det. Snarere tvert imot.

Hold dere langt unna alternativ behandling! Det kan gjøre stor skade. Man begynner å rote rundt i følelser som ikke blir "behandlet" på riktig måte. Har sett eksempler på dette når det gjelder homøpati, healing oh kinesiologi (eller hva det heter).

Kjenner at jeg nesten blir litt sint!

Men dette er nå bare min mening.

Gjest Lysglimt

Hold dere langt unna alternativ behandling! Det kan gjøre stor skade. Man begynner å rote rundt i følelser som ikke blir "behandlet" på riktig måte. Har sett eksempler på dette når det gjelder homøpati, healing oh kinesiologi (eller hva det heter).

Kjenner at jeg nesten blir litt sint!

Men dette er nå bare min mening.

Men man blir jo dårlig av å gå til psykolog også,man "roter" i ting der også.

For min del er det lettere å forholde meg til noen som har tro på meg,enn en psykolog som syns jeg er håpløs.

Det er min posetive erfaring..=)

Annonse

Gjest tankefelt-taperen

Jeg prøvde healing, og det hadde ingen effekt på meg. Etter det prøvde jeg TFT- tankefeltterapi som hadde "for stor" effekt på meg. Jeg var så nærmt en psykose som jeg aldri har vært før. Det kom opp minner og tidlige erfaringer i behandlingen som tft-"terapeuten" ikke hadde forutsetninger for å forholde seg riktig til. Jeg sluttet derfor etter tredje time. Det jeg irriterer meg over i dag er at jeg før jeg startet behandling betalte kr 4500,- og jeg får ikke igjen en krone. Alle må betale den summen uavhengig av om de trenger en eller ti timer for å bli "frisk" (hva enn DET er..). Det er i seg selv et tegn på useriøsitet, spør du meg. Jeg hadde forstått det hvis jeg hadde vært bedre da jeg oppsøkte TFT.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...