Gå til innhold

Er det vanlig å få vite diagnosen?

Anbefalte innlegg

Har jeg noen diagnose? Jeg har aldri tatt noen tester eller hva som gjøres. Har gått hos psykolog i ca. 6mnd, burde jeg fått vite hva de tror feiler meg? Det er rart dette men jeg synes det er vemmelig å spørre men samtidig vil jeg gjerne vite hva psykolog mener om meg.

Fortsetter under...

Gjest Lysglimt

Klart du skal vite hva psykologen har kommet frem til,det er jo en selvfølge.

Som ved somatisk sykdom er det jo greit å vite hva det er,sånn at man kan gjøre noe med det.

Skulle bare mangle...=)

Men en viss peiling har du vel selv,på hva du sliter med,mener jeg?

Klart du skal vite hva psykologen har kommet frem til,det er jo en selvfølge.

Som ved somatisk sykdom er det jo greit å vite hva det er,sånn at man kan gjøre noe med det.

Skulle bare mangle...=)

Men en viss peiling har du vel selv,på hva du sliter med,mener jeg?

Jo, det har jeg. Men vært fint å vite om det jeg tenker og tror samsvarer med hva psykologen mener. Det har liksom aldri blitt nevnt noe fra psykologens side. Det er vel ikke annet å gjøre enn å spørre... Takk for svar :)

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er en selvfølge at en senest etter tredje time får vite hvilken diagnose en har kommet frem til. Senere skal en umiddelbart oppdateres om behandler vurderer at en annen diagnose er mer korrekt.

Gjest Lysglimt

Jo, det har jeg. Men vært fint å vite om det jeg tenker og tror samsvarer med hva psykologen mener. Det har liksom aldri blitt nevnt noe fra psykologens side. Det er vel ikke annet å gjøre enn å spørre... Takk for svar :)

Bare hyggelig..=)

Ja,det er veldig greit å vite hilke mening psykologen gjør seg opp,klart det.

Ja,spørr i vei du..=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...