Gå til innhold

de birkningene kom fort.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fysisk umulig at event. bivikninger kan komme så fort.

Selv gikk jeg på 20 mg daglig i et år uten bivirkninger.

Husk at psyken(troen) utgjør ca 25% av hvordan du vil det skal virke.

Det tror jeg rett og slett ikke noe på! Fysisk umulig? Har kjent det selv rett p kroppen, så jeg vil gjerne høre hvordan du kan si noe sånt?

Det tror jeg rett og slett ikke noe på! Fysisk umulig? Har kjent det selv rett p kroppen, så jeg vil gjerne høre hvordan du kan si noe sånt?

Jeg kan bare snakke for mine egne opplevelser av Cipralex. Men de virker jo som vet etter en 6-8 uker`s tid.

På meg ga din ingen negativ eller posetiv effekt. Kunne like gjerne tatt kalktabletter. Det kommer vel av min psyke, men andre har jo veldig bra nytte av dem.

Annonse

Jeg kan bare snakke for mine egne opplevelser av Cipralex. Men de virker jo som vet etter en 6-8 uker`s tid.

På meg ga din ingen negativ eller posetiv effekt. Kunne like gjerne tatt kalktabletter. Det kommer vel av min psyke, men andre har jo veldig bra nytte av dem.

Ok. Nå snakker du for egen del, og det blir noe annet enn fysisk umulig...

Det er vanlig med ekstra bivirkninger i begynnelsen (initialt), Søvninghet, ørhet og hodepine var det jeg selv merket i starten av cipralex. Det merket jeg etter ca en time.

Slik jeg ser de tidlige bivirkningene virket de også inn på min evne til å bedømme trafikkbildet.

bugge -jenta

Fysisk umulig at event. bivikninger kan komme så fort.

Selv gikk jeg på 20 mg daglig i et år uten bivirkninger.

Husk at psyken(troen) utgjør ca 25% av hvordan du vil det skal virke.

Bivirkningen kom på en dag med meg også. Virkningen kom også temmelig kjapt. Her er det temmelig individuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...