Gjest Lavkarbo.no Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Synes du skal bruke god tid på å svare skikkelig (for deg selv) på de kloke spørsmålene fra baremei. Her kan du finne mange svar :-) Når det gjelder kostanbefalingene, er imidlertid baremei og jeg ikke helt enige (ennå?). Jeg anbefaler deg å lese Sten Sture Skaldemans "Spis deg ned i vekt". Se også www.skaldeman.se Lykke til! Er du aktiv på www.lavkarbo.no? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebbamor Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Er du aktiv på www.lavkarbo.no? Jeg er registrert der, men ikke aktiv. Kanskje jeg skal bli det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavkarbo.no Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg er registrert der, men ikke aktiv. Kanskje jeg skal bli det? Av det jeg har sett hittil av svarene dine så mener jeg definitivt du burde gjøre det ja. Ingenting er som å diskutere litt med sjelefrender! Og Skaldeman er selv medlem... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebbamor Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Av det jeg har sett hittil av svarene dine så mener jeg definitivt du burde gjøre det ja. Ingenting er som å diskutere litt med sjelefrender! Og Skaldeman er selv medlem... Det blir vel ingen diskusjon av å snakke med sjelefrender? Jeg er mer opptatt av å spre det glade budskap til folk som ennå ikke vet ... :-) Utrolig hvor mye motstand som bor i folk som tror på ernæringsdiktatoratpropagandaen og som selv aldri har kjent effekten av lavkarbomat på egen kropp og psyke. Verden vil bedras. He, he. Hva heter du på lavkarbo.no? Jeg heter Ebbamor der inne også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lavkarbo.no Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det blir vel ingen diskusjon av å snakke med sjelefrender? Jeg er mer opptatt av å spre det glade budskap til folk som ennå ikke vet ... :-) Utrolig hvor mye motstand som bor i folk som tror på ernæringsdiktatoratpropagandaen og som selv aldri har kjent effekten av lavkarbomat på egen kropp og psyke. Verden vil bedras. He, he. Hva heter du på lavkarbo.no? Jeg heter Ebbamor der inne også. Finner ingen ebbamor der inne. Når du er registrert skal jeg gi lyd fra meg der inne. Dessuten er det voldsomme diskusjoner der inne fra tid til annen, og du kan helt sikkert lære noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebbamor Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Finner ingen ebbamor der inne. Når du er registrert skal jeg gi lyd fra meg der inne. Dessuten er det voldsomme diskusjoner der inne fra tid til annen, og du kan helt sikkert lære noe. Jeg finner ikke meg selv heller ... men jeg logger meg inn og får velkomsthilsen og greier. Synes faktisk hele nettstedet er vanskelig å bruke. Har du noen tips til hvordan jeg skal finne fram der inne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebbamor Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg finner ikke meg selv heller ... men jeg logger meg inn og får velkomsthilsen og greier. Synes faktisk hele nettstedet er vanskelig å bruke. Har du noen tips til hvordan jeg skal finne fram der inne? Nå har jeg greid å svare på et innlegg. Men åssen i huleste skriver jeg nye tråder? Hjelp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lavkarbo.no Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg finner ikke meg selv heller ... men jeg logger meg inn og får velkomsthilsen og greier. Synes faktisk hele nettstedet er vanskelig å bruke. Har du noen tips til hvordan jeg skal finne fram der inne? Sender deg PM der inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.