ebbamor Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvilken utdanning er det du tar? Dere lærer tydeligvis kloke ting på skolen din :-) ... bortsett fra noen av kostanbefalingene, da, thihi. Jeg ble veldig imponert over de kloke spørsmålene du stilte ønsker bebis i et annet innlegg. Så flott at kloke folk som deg utdanner seg til å hjelpe en gruppe mennesker det (dessverre) blir flere og flere av :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebbamor Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Siden jeg ikke får noe svar, føler jeg nesten behov for å avklare, her ... Jeg er ikke ironisk, altså :-) Jeg mente alt jeg sa i innlegget over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei igjen! Takker så mye for det. Så bare ikke dette inlegget før (så opptatt av å diskutere med deg,hihi), men det var veldig hyggelig:) Jeg utdanner meg til ernæringsfysiolog. Håper du får en fin dag:-) Utsovet? Jeg skal på et foredrag om GI(glykemisk index) i dag, faktisk! Derfor jeg er så tidlig oppe og hopper. Ellers hadde jeg nok tilbrakt noen timer til i senga - hadde trengt det etter nattens hete, hoho. Jajamennsann. Du fikk meg gira i natt,ja. Men moro var det. Noe må man jo ta seg til alene hjemme en fredagskveld også Du virker som en hyggelig og engasjert person, ebbamor. Ta vare på gløden din! Mvh, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebbamor Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Hei igjen! Takker så mye for det. Så bare ikke dette inlegget før (så opptatt av å diskutere med deg,hihi), men det var veldig hyggelig:) Jeg utdanner meg til ernæringsfysiolog. Håper du får en fin dag:-) Utsovet? Jeg skal på et foredrag om GI(glykemisk index) i dag, faktisk! Derfor jeg er så tidlig oppe og hopper. Ellers hadde jeg nok tilbrakt noen timer til i senga - hadde trengt det etter nattens hete, hoho. Jajamennsann. Du fikk meg gira i natt,ja. Men moro var det. Noe må man jo ta seg til alene hjemme en fredagskveld også Du virker som en hyggelig og engasjert person, ebbamor. Ta vare på gløden din! Mvh, You bet :-) Jeg har alltid glødet. Nå greier jeg å holde flammen brennende - takket være Skaldemans kostråd. Godt GI-seminar! Vi snæiks! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.