Gå til innhold

EGO og tråden som forsvant!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

...den ble vel hacket da!

I rest my case!

Den er nok ikke hacket. Det tror jeg aldri vi har opplevd.

Det må ha vært webmaster.

Jeg sletter aldri diskusjoner. De få gangene jeg sletter, er det meget syke mennesker som får skadelige råd.

Jeg har ikke fjernet noen tråd på dette forum i dag.

hei nils. men noen har gjort det, altså fjernet tråder. du får ikke alle opplysningene om hva som forgår her? i såfall synes jeg det er lumpent gjort, og jeg blir såret. i et rikt land som dette, så må vi ha råd til oppriktighet og oppfølging.

Annonse

hei nils. men noen har gjort det, altså fjernet tråder. du får ikke alle opplysningene om hva som forgår her? i såfall synes jeg det er lumpent gjort, og jeg blir såret. i et rikt land som dette, så må vi ha råd til oppriktighet og oppfølging.

Webmaster kan selvsagt slette uten å varsle meg. Webmaster representerer eieren av DOL og kan slette uten å informere noen og uten å måtte begrunne slettingen. Dog skjer sletting etter brudd på DOLs regler. Alle regler må imidlertid tolkes med et skjønn. En kan være uenig i utøvelsen av dette skjønn, men her på DOL er det webmasters skjønn som gjelder.

PS: Jeg forstår ikke henvisningentil at vi lever i et rikt land. DS.

Webmaster kan selvsagt slette uten å varsle meg. Webmaster representerer eieren av DOL og kan slette uten å informere noen og uten å måtte begrunne slettingen. Dog skjer sletting etter brudd på DOLs regler. Alle regler må imidlertid tolkes med et skjønn. En kan være uenig i utøvelsen av dette skjønn, men her på DOL er det webmasters skjønn som gjelder.

PS: Jeg forstår ikke henvisningentil at vi lever i et rikt land. DS.

du raslet nå med ditt eget skjønn forleden dag, du også nils. såpass ærlige må vi kunne være. men men. god kveld. hadde det ikke vært for alle raringene, så hadde dette vært et spennede forum.

du raslet nå med ditt eget skjønn forleden dag, du også nils. såpass ærlige må vi kunne være. men men. god kveld. hadde det ikke vært for alle raringene, så hadde dette vært et spennede forum.

Alle "rasler" vel med sitt skjønn.

Her på DOL, som på alle andre nettfora, er det dog et skjønn som teller mer enn andres: webmasters.

Alle "rasler" vel med sitt skjønn.

Her på DOL, som på alle andre nettfora, er det dog et skjønn som teller mer enn andres: webmasters.

ja, såpass reale bør vi kunne være. reklame som ikke betales for til dol, er ikke lov på dette forumet. slik er reglene og dette bør de som bruker denne tjenesten respektere. tross alt så lever vi i 2006. I Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...