Gå til innhold

Ytringsfrihet og demokrati og et fritt land

Anbefalte innlegg

osv osv osv osv.

Glem det. DOL er ikke et offentlig forum. DOL er privat eiendom og DOLs eiere kan gjøre akkurat hva pokker de vil med trådene som blir postet her. De som misliker DOLs politikk kan finne et annet forum for sine meninger.

Å tro at å poste på DOL er en slags menneskerett er analogt med å tro at jehovas vitne har rett til å innta stuen din og bli så lenge de selv ønsker.

Fortsetter under...

Legemiddelfirmaene har muligheten til å markedsføre produktene sine ovenfor en kjernegruppe. Dette er en av de få kanalene for dette, siden reklame for reseptbelagte medisiner er forbudt.

Du har helt rett i at DOL kan gjøre hva de vil. Det kan jeg også. :-)

Legemiddelfirmaene har muligheten til å markedsføre produktene sine ovenfor en kjernegruppe. Dette er en av de få kanalene for dette, siden reklame for reseptbelagte medisiner er forbudt.

Du har helt rett i at DOL kan gjøre hva de vil. Det kan jeg også. :-)

Jeg ville blitt svært overrasket om reklamen strakk seg lenger enn nevnte navn til høyre. Vi slipper heldigvis amerikanske tilstander :) "Er du gaulende gal? spør legen om Risperdal®"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...