Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde engelsk tentamen i dag(hater engelsk). Selv om oppgaven ikke var så veldig vanskelig fikk jeg sånn angst at jeg måtte bare gå. Fikk nesten ikke puste.

Mens jeg satt der presset tårene på så klarte ikke mer, tok sobril mot angsten uten at det hjalp. Begynte å grine å måtte bare gå, så for meg at alt jeg har jobbet så hardt for gikk rett i dass.

Dette var nå bare en tentamen, men skal kanskje snart ha examen, da stryker jeg jo hvis det samme skjer. har noen noen råd om hva jeg kan gjøre for å holde angsten og tårene borte? Finnes det noe medisin man kan ta som hjelper mer enn sobril.

Takknemlig for alle svar. Dette høres kanskje ut som en bagatell men det er ikke det for meg det liksom min framtid det er snakk om. Fortvila for ikke å klare examen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230574-examens-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...