Gå til innhold

Vil sove-NÅ

Anbefalte innlegg

Gjest MinimizeMe

Hvorfor får jeg ikke sove..

Noen som kan sende meg hit Ole Lukkøye..? Eller en sovepille *drømme* Kunne selvsagt ikke få resept over tlf:( Prøvde det i dag. Men akk så tungvinte folk!! Argh. Fikk en time i morgen. I MORGEN! Og jeg som egentlig hadde pinglet ut igjen nå. Jeg vil ikke dit. Orker ikke se legen i øynene (mine egne ser ikke UT. Ja hele meg-jeg likner en gremlins), og kommer aldeles ikke til å få fram et ord. Kunne jo skrive en lapp, men jeg blir aldri fornøyd. Hele leiligheten full av sammenkrøllede papir er alt jeg oppnår:(

Jeg gruer meg så FORFERDELIG. Jeg vet at det bare er dumt, ingenting å være redd for. Men sånn er det. Rare meg. Akkurat nå virker det helt uoverkommelig, bare. Sukk&stønn. Alt jeg har hivd i meg i kveld...Typisk ikke lurt. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal våge å gå ut idet hele tatt sånn som jeg føler meg nå:( Og enda mindre prate med noen som helst.

Langt er det også. Enten må jeg ta buss eller så må jeg gå i nesten en time for å komme meg dit. Det blir nok det siste alternativet uansett. Får håpe på sol, så jeg kan gjemme meg bak store solbriller. (takk for årets solbrillemote. Det var dagens positive:) Må bare våge det. Så skal jeg tigge til meg den respten og fordufte derifra fortere enn en fjert:-/

Hmpgpff. Fuglene er begynt å kvitre utenfor. Forbanna fugler! (unnskyld:() Nesten ikke vits i å prøve å gå og legge seg igjen,jo. Må jo opp igjen om 3-4 timer likevel.

Akk ja. Får visst se langt etter en date med Ole L.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230655-vil-sove-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper at legen din tar seg tid til å snkke ordentlig med deg! Har vanskelig for å se at det ville vært riktig å sende deg en resept i posten, uten å ha et tydeligere inntrykk av hvordan du har det for tiden.

Du får ta med litt niste på turen...*s*

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230655-vil-sove-n%C3%A5/#findComment-1748746
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

Håper at legen din tar seg tid til å snkke ordentlig med deg! Har vanskelig for å se at det ville vært riktig å sende deg en resept i posten, uten å ha et tydeligere inntrykk av hvordan du har det for tiden.

Du får ta med litt niste på turen...*s*

Lykke til!

Niste,ja, hihi, du kan få sagt det;-D

Hadde nok ikke det nei, men legebesøket gikk da greit. Så nå er søvnen reddet iallfall:)

Jeg har hatt flaks og fått en veldig snill og forståelsesfull lege! Det må jeg si. Det har var 2. gangen jeg var hos henne. Så hun kjenner meg jo ikke så godt. Sikkert derfor også at hun ikke ville sende meg en resept bare. De har jo et visst ansvar. Jeg skjønner jo det. (Selv om det ikke akkurat var snakk om noen sterk medisin, bare innsovningstabletter.)

Og skal en se ekstra positivt på det, så fikk jeg jo "tvunget" meg selv ut en tur også, og det var nok sunt i seg selv:)

Står det bra til med deg da, frosken? Sitter ferieturen fortsatt i kroppen, eller?

Håper du har en fin dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230655-vil-sove-n%C3%A5/#findComment-1749499
Del på andre sider

Niste,ja, hihi, du kan få sagt det;-D

Hadde nok ikke det nei, men legebesøket gikk da greit. Så nå er søvnen reddet iallfall:)

Jeg har hatt flaks og fått en veldig snill og forståelsesfull lege! Det må jeg si. Det har var 2. gangen jeg var hos henne. Så hun kjenner meg jo ikke så godt. Sikkert derfor også at hun ikke ville sende meg en resept bare. De har jo et visst ansvar. Jeg skjønner jo det. (Selv om det ikke akkurat var snakk om noen sterk medisin, bare innsovningstabletter.)

Og skal en se ekstra positivt på det, så fikk jeg jo "tvunget" meg selv ut en tur også, og det var nok sunt i seg selv:)

Står det bra til med deg da, frosken? Sitter ferieturen fortsatt i kroppen, eller?

Håper du har en fin dag.

Jeg synes det er kjempebra at legen din ikke er så lettvindt at reseptene bare kommer i posten. Nemlig!

Skal se på 17.mai program på tv i morgen for første gang på flere år. Regner med at det kan bli en form for "mimre-opplevelse". Synes nemlig plutselig at jeg har vært Norge-rundt....*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230655-vil-sove-n%C3%A5/#findComment-1749564
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

Jeg synes det er kjempebra at legen din ikke er så lettvindt at reseptene bare kommer i posten. Nemlig!

Skal se på 17.mai program på tv i morgen for første gang på flere år. Regner med at det kan bli en form for "mimre-opplevelse". Synes nemlig plutselig at jeg har vært Norge-rundt....*s*

Ja,jo..sant nok.

:)Heretter blir vel NRK slått på kl.20 hver fredag(det er vel da Norge Rundt går, er det ikke?) for å møte igjen alle dine kjære venner og steder, går jeg utifra?;) Og samenytt? Tjihi.

Kos deg med mimringen imorgen!:))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230655-vil-sove-n%C3%A5/#findComment-1749613
Del på andre sider

God 17. mai Frosken! Håper du får en fin dag, og at NRK serverer noe litt spenstig fra Norges langstrakte land!

Sender deg mange varme tanker!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230655-vil-sove-n%C3%A5/#findComment-1750346
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...