Gå til innhold

Hovent etter overtråkk

Sheriff1365380987

Anbefalte innlegg

Sheriff1365380987

Hei!

Jeg tråkket ganske kraftig over for ca 10 uker siden. Det hovnet da kraftig opp og gjorde vondt når jeg belastet foten. Jeg klarte å gå på foten så sannsynligvis var det ingen ben som ble brukket. Foten ble gradvis bedre og etter ca 10 dager kunne jeg bruke den helt normalt uten noen form for smerter. Men nå ca 10 uker etterpå er foten fortsatt hoven. Foten er hovedsakelig hoven på yttersiden, der den lille kulen er ca 3 ganger så stor som opprinnelig størrelse. Men det som er spesielt er at det ikke er hovent slik ”det vanligvis pleier å være”. Det er blitt helt hardt og er nå en relativt stor og kompakt kul. Hva kan være årsaken til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...