Gå til innhold

kan ikke si jeg gleder meg...

Gjest dayshhh

Anbefalte innlegg

Gjest dayshhh

...til å vandre rundt i bikini om en mnd... jeg er så lat, så lat, så lat!!! hadde skrevet trenings program til meg selv, hva jeg skulle trene hver dag.. skulle også kutte ut snop i ukedagene. jeg begynte å sykle/gå turer, det gikk fint en periode, kom skikkelig i gang, men så kommer det alltid til ett punkt der det stopper opp.... og jeg finner på unnskyldninger, tenker at jeg skal nok ta det imorgen. nå VIL se gjøre noe rett slik at jeg kan se resultater før jeg reiser til syden. har 4 uker på meg. skal greie å komme i gang med syklinga igjen, men er så glad i usunn mat/snop, jobber også en plass de vi selger en del slike fristelser...ikke bra! skulle også gått på en kur uten sukker/gjær/alkohol o.l, men slike kurer er ikke skapt for meg.

greier alltid en sunn frokost, knekkebrød med makrell f.eks, men blir verre utover dagen/kvelden... har også litt lite energi avogtil, finner på unnskyldninger for å slappe av, men slikt kommer det jo ikke resultater av!!

jeg kan ikke gå rundt slik som dette i bikini, føler meg absolut ikke vel. har cellulitter og altfor mye sideflesk..(i tillegg til den konstant oppblåste magen min...!) orker ikke få kommentarer på at jeg ser gravid ut e.l.... vil bare føle meg litt... "fresh"...!?

er dette mulig?på 4 uker? spise lite og ofte, ja jeg vet, men bor hjemme med foreldre og jobber til merkelige tider osv osv.. så er så mye som er ødeleggende for en evnt. kur..

noen råd?hvordan greier dere motivere dere, dere som greier det? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg har det nøyaktig som deg nå. Bortsett fra at jeg ikke har noen voldsomme planer om å løpe rundt i bikini.

Jeg begynner i morgen. Jeg spiste min siste pizza for en stund i kveld. Jeg skal gå for sunn mat.

I morgen skal jeg jogge meg en tur. Tirsdag og onsdag blir det vekter. Jeg skal jogge eller sykle torsdag, og trene vekter til fredag. Jeg kommer til å jogge en tur til lørdag.

På kvelden skal jeg drikke og skeie ut. Fri søndag.

Så begynner jeg på den igjen. Sunn mat og trening 5 dager i uka.

Det går fortere enn du tror. Det er bare å sette i gang, og jeg vet jeg ser utseendemessige forandringer kun i løpet av en uke eller to. Med bra mat og trening bør du også kunne se forandringer.

Spis sunt. Tren.

Selv om du ikke når ønsket mål når du i hvert fall et nivå langt bedre enn dagens nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samme som sist

Jeg har det nøyaktig som deg nå. Bortsett fra at jeg ikke har noen voldsomme planer om å løpe rundt i bikini.

Jeg begynner i morgen. Jeg spiste min siste pizza for en stund i kveld. Jeg skal gå for sunn mat.

I morgen skal jeg jogge meg en tur. Tirsdag og onsdag blir det vekter. Jeg skal jogge eller sykle torsdag, og trene vekter til fredag. Jeg kommer til å jogge en tur til lørdag.

Det går fortere enn du tror. Det er bare å sette i gang, og jeg vet jeg ser utseendemessige forandringer kun i løpet av en uke eller to. Med bra mat og trening bør du også kunne se forandringer.

Spis sunt. Tren.

Selv om du ikke når ønsket mål når du i hvert fall et nivå langt bedre enn dagens nivå.

takk for oppmuntrende innlegg..! =) har nettopp syklet 50 min.. og skal greie å unngå sukker frem til helga..! lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Spis sunt. Tren.

Oi, imponerende program..skulle ønske jeg var like flink..hvor mye er forsvarlig å trene i uken for en person som har trent lite i det siste? ;o) jeg går veldig mye på jobb(opp og ned trapper o.l.), merker at jule/vinterflesket har begynt å bli borte, og har ofte lite motivasjon for å trene etter jobb..kan man likevel bare begynne på 3-4 økter f.eks.(sykling, styrke m og uten vekter) per uke? Pleier å få resultater fort, og har opplevd å kunne holde ved like en lav vekt selv med bare en eller to allsidige(ballspill o.l.) økter i uken. Har nå lyst til å trene mer(snart ferie og overskudd til å trene igjen) men lurer litt på om jeg må begynne så forsiktig iom. at grunnformen egentlig er god..(du er muligens ingen treningsguru, men har fått med meg at du virker ganske inne i dette med trening/idrett(og fotball, hihi), så spør likevel jeg) Takk for evt. synspunkter ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nå nei

Aner ikke hva som er mulig på fire uker, for jeg er som deg.

Men jeg har kjøpt en fin badedrakt som skjuler litt mer enn bikinien gjør. Kan i alle fall late som for egen del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Oi, imponerende program..skulle ønske jeg var like flink..hvor mye er forsvarlig å trene i uken for en person som har trent lite i det siste? ;o) jeg går veldig mye på jobb(opp og ned trapper o.l.), merker at jule/vinterflesket har begynt å bli borte, og har ofte lite motivasjon for å trene etter jobb..kan man likevel bare begynne på 3-4 økter f.eks.(sykling, styrke m og uten vekter) per uke? Pleier å få resultater fort, og har opplevd å kunne holde ved like en lav vekt selv med bare en eller to allsidige(ballspill o.l.) økter i uken. Har nå lyst til å trene mer(snart ferie og overskudd til å trene igjen) men lurer litt på om jeg må begynne så forsiktig iom. at grunnformen egentlig er god..(du er muligens ingen treningsguru, men har fått med meg at du virker ganske inne i dette med trening/idrett(og fotball, hihi), så spør likevel jeg) Takk for evt. synspunkter ;o)

Hvis du er klar for 3-4 dager i uka ville jeg gått for det. Det er ikke for mye.

Har du ork og lyst kliner du til.

Etter lange opphold har jeg ofte startet med mine vanlige 3-4 i uka. Men jeg kjenner også kroppen min godt, og vet hva jeg tåler.

Klin til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er klar for 3-4 dager i uka ville jeg gått for det. Det er ikke for mye.

Har du ork og lyst kliner du til.

Etter lange opphold har jeg ofte startet med mine vanlige 3-4 i uka. Men jeg kjenner også kroppen min godt, og vet hva jeg tåler.

Klin til!

Takk for oppmuntrende svar. Nå har jeg ingen unnskyldning, og skal tråkke avgårde på sykkel mens jeg ser Sverige-England ;o) greit med noe å titte på mens man trener. Også blir det litt sit-ups og sånt etterpå :o) Er mye greiere å trene en del når man bare kommer gjennom den første økten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...