Gjest meg i dag Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 tenker bare på mat prøver å la det gå tre timer mellom hver gang jeg spiser et måltid, og teller ned på minuttene. gleder meg til neste måltid, særlig brødmåltidene. jeg har normal vekt, og trener regelmessig. tror det handler litt om at jeg kjedespiser. har type, men ellers lite venner på fritiden. jeg klarer meg bra i en periode, men jeg sprekker lett. spiser jeg en sjokolade, er det gjort, og jeg må ha masse, masse mat og snop hele tiden helt til jeg klarer å komme ut av det igjen. hva skal jeg gjøre? er lei av å ha det sånn. for et liv - å føle jeg lever for å spise?? har dere noen tips eller noen trøstende ord, jeg er så sulten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenk på noe annet Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Fokuser på andre ting. Gå en tur. Rydd og vask hjemme. Les noe eller se tv. Besøk venner. Dol! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoSad.. Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Åh! Jeg har det AKKURAT som deg! Høres ut som du beskriver meg! Jeg kommer inn i perioder hvor jeg sulter meg også da.. What to do? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoSad.. Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Åh! Jeg har det AKKURAT som deg! Høres ut som du beskriver meg! Jeg kommer inn i perioder hvor jeg sulter meg også da.. What to do? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Åh! Jeg har det AKKURAT som deg! Høres ut som du beskriver meg! Jeg kommer inn i perioder hvor jeg sulter meg også da.. What to do? jeg lurer også på det. nå har jeg alliert meg med kjæresten. han er jo sånn type som godt kan lage middag i 11-12-tiden på natta. dårlig gjort mot meg som allerede har et "problem". jeg prøver og prøver, men jeg spiser som om jeg var en koalabjørn - får ikke nok! men jeg får prøve å dra meg i nakkehårene...DAG ETTER DAG! jaja, vi får prøve å stå på. lage en klubb eller noe for å muntre hverandre opp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnaLexia Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Føler med deg. Du sier du er så sulten, men har du tenkt på om det kan være en psykologisk sult? Bare lurer.. *godklem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Føler med deg. Du sier du er så sulten, men har du tenkt på om det kan være en psykologisk sult? Bare lurer.. *godklem* klart er det det. desto mer jeg spiser, desto mer har jeg behov for. når jeg er på ferie, kommer jeg inni en rytme, siden andre ikke spiser som meg, og spiser mindre. men nå er jeg i en dårlig rytme. kjipe greier! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KriH Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har det akkurat som deg og jo mer jeg spiser jo mer trenger jeg! Men har nå kjøpt meg et lass med riskaker, den salte typen. Nesten ingen kalorier, 25 kcal pr kake og det metter... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg i dag Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har det akkurat som deg og jo mer jeg spiser jo mer trenger jeg! Men har nå kjøpt meg et lass med riskaker, den salte typen. Nesten ingen kalorier, 25 kcal pr kake og det metter... njæææ...skeptisk riskaker har 80 i GI, så jeg vet ikke akkurat om jeg hadde stolt på om det var noe særlig bra... http://www.matoppskrift.no/sider/Glykemiskindex.asp vanskelig med mat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.