Gjest missya Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 når jeg har trent styrke, eller tatt sit ups, og blitt meget støl, bør en helst ikke trene før en ikke føler seg støl lenger, eller er det bare å kjøre på?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg blir også kjempestøl. Men etter to dager er det bra igjen. (Dag nr. 2 er verst) Man skal jo ikke trene samme muskelgruppe for ofte. Dersom du har trent hardt er 1-2 ganger pr. uke passe. Så om du vil trene styrker flere ganger i uka, så må du dele opp kroppen og bare trene en del av den hver gang. (F.eks. Bein, skuldre og armer den ene dagen, og bryst, rygg og mage den andre dagen.) Om jeg er veldig støl synes jeg også det hjelper å trene samme øvelsen igjen to dager etterpå. Men da trener jeg veeeeldig lett. Dvs. at det ikke egentlig blir trening, men at jeg får god varme/blodgjennomstrømming i musklene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest staedtler Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg blir også kjempestøl. Men etter to dager er det bra igjen. (Dag nr. 2 er verst) Man skal jo ikke trene samme muskelgruppe for ofte. Dersom du har trent hardt er 1-2 ganger pr. uke passe. Så om du vil trene styrker flere ganger i uka, så må du dele opp kroppen og bare trene en del av den hver gang. (F.eks. Bein, skuldre og armer den ene dagen, og bryst, rygg og mage den andre dagen.) Om jeg er veldig støl synes jeg også det hjelper å trene samme øvelsen igjen to dager etterpå. Men da trener jeg veeeeldig lett. Dvs. at det ikke egentlig blir trening, men at jeg får god varme/blodgjennomstrømming i musklene. "Så om du vil trene styrker flere ganger i uka, så må du dele opp kroppen og bare trene en del av den hver gang." Ikke nødvendigvis. Man kan også kjøre et fullkroppsprogram 2-3 ggr. i uka, men må da tilpasse intensiteten deretter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 "Så om du vil trene styrker flere ganger i uka, så må du dele opp kroppen og bare trene en del av den hver gang." Ikke nødvendigvis. Man kan også kjøre et fullkroppsprogram 2-3 ggr. i uka, men må da tilpasse intensiteten deretter. Kanskje litt dårlig forklart. Det jeg mente var at dersom du vil trene _hardt_ OG skal trene mer enn to dager i uka, da bør du ikke trene hele kroppen hver gang. To ganger i uka med hard trening av en musklelgruppe er bra. Mer enn det gjør fort at du bryter ned mer enn du bygger opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest staedtler Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kanskje litt dårlig forklart. Det jeg mente var at dersom du vil trene _hardt_ OG skal trene mer enn to dager i uka, da bør du ikke trene hele kroppen hver gang. To ganger i uka med hard trening av en musklelgruppe er bra. Mer enn det gjør fort at du bryter ned mer enn du bygger opp. Fint, for da er vi på linje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.