Gå til innhold

Forslag til nytt forum: Psykologi


Gjest a survivor

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor

Hei, survivor.

Jeg synes også forlsaget ditt om et psykologiforum er bra! Skulle gjerne hatt et psykologiforum!! :)

Bare så det er sagt så har jeg ikke noe imot deg,survivor, jeg tror du er en snill person og jeg forstår at du må ha hatt veldig uflaks med psykiatrien:(

Skjønner at du sliter veldig med det, og skulle ønske du kunne slippe. Men jeg tror ikke det gagner noen(hverken deg selv eller andre brukere) at du skriver side opp og side ned med samme negative innhold på psykiatriforum.

Forresten, bare lurer, er du mann eller kvinne? (Du trenger ikke svare hvis du ikke vil, så klart!)

:-) *et forsiktig smil* til deg ifra

Det gagnet faktisk meg at jeg skrev side opp og side på Psykiatri-forum.

Men det er beklagelig at mange ikke tålte det. Det beklager jeg.

Men selv hadde jeg iallefall stor nytte av det. Om det kan være til noen trøst.

Og jeg skriver ikke side opp og side ned der.

Jeg skrev side opp og side ned der.

Nå skriver jeg andre steder. Skal jeg ha utbytte av å være, så må jeg være meg selv.

Og det innebærer også at jeg tar så mye hensyn som mulig. Men beklageligvis så holder dette ikke alltid.

Men jeg har iallefall ikke skrevet noe der inne på noen dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnaLexia

    1

  • Hatsumomo

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest a survivor

Du har da for pokker ikke begrenset deg, selv om du holder deg unna psykiatri-forumet!

Du har skrevet sikkert tredve innlegg på Åpent i dag, og er sikkert flere enn meg som er DRITTLEI! Finn deg en dagbok å skrive i. Dette er et DISKUSJONSFORUM, men 90% av det du skriver er jo bare vissvass og innbyr ikke til diskusjon i det hele tatt.

Blant de mange innlegg jeg har skrevet på Åpent Forum idag, så har majoriteten vært omkring Fotball-vm, om Skolefag (mye om tysk og matematikk) og om andre ting, som ikke har noe om psykiatri å gjøre. Og folk har hatt en dialog med meg...

Er det meg som person du er lei?

På en av trådene der inne idag, så fikk jeg jo veldig fin respons. På den tråden der jeg spurte om hvilke fag de likte best på skolen.

Og på Åpent Forum så kommer det mange nye tråder fra andre. Så jeg er ikke såååå utpreget der, som jeg var på Psykiatri. Dessuten passer jeg på å skrive om "vanlige" temaer innimellom der... for å balansere opp..

Eksempelvis den siste tråden jeg staret om "Grønne løvblad".. den svarte jo kjapt fire stykker på med gode ord.... det er jo et tegn på at de liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Du har da for pokker ikke begrenset deg, selv om du holder deg unna psykiatri-forumet!

Du har skrevet sikkert tredve innlegg på Åpent i dag, og er sikkert flere enn meg som er DRITTLEI! Finn deg en dagbok å skrive i. Dette er et DISKUSJONSFORUM, men 90% av det du skriver er jo bare vissvass og innbyr ikke til diskusjon i det hele tatt.

Og så sie du at det er et diskusjonsforum. Vel, det er dine ord. Men i så fall... Alt kan jo diskuteres dersom du vil det! Og alt jeg skriver blir jo som regel diskutert eller samtalet om også...

Du kan jo også bare la være å lese det jeg skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Du har da for pokker ikke begrenset deg, selv om du holder deg unna psykiatri-forumet!

Du har skrevet sikkert tredve innlegg på Åpent i dag, og er sikkert flere enn meg som er DRITTLEI! Finn deg en dagbok å skrive i. Dette er et DISKUSJONSFORUM, men 90% av det du skriver er jo bare vissvass og innbyr ikke til diskusjon i det hele tatt.

Men du har rett, noe av det jeg skriver er også rene såkalte dagbok innlegg... men også disse kommenterer folk... og hvis de ikke gjør det... så blir det jo ikke slike lange tråder...

jeg ser ikke helt forskjellen... dersom man skriver om seg selv... så hører det ikke hjemme her... men dersom man skriver om noe utenfor seg selv, så hører det hjemme her?

Folk skriver jo også om middagsmat og alt mulig her...

Det er jo et Åpent forum... det betyr at det er åpent... men selvsagt at man ikke skal plage folk.. men åpent betyr jo offentlig...

jeg kan innimellom se personer som jeg helst skulle sett at ikke satt på bussen... men da er det jo mitt eget ansvar å sette meg et annet sted?

Og - er det noe som er sikkert... så er det at alt har sin ende.... dette er ikke noe som kommer til å vedvare i mange år fremover.... og heller ikkke hele sommeren.. det går periodevis.. noen dager har jeg mye å skrive om... andre ganger mindre...

hva er så galt med det jeg skriver ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Du har da for pokker ikke begrenset deg, selv om du holder deg unna psykiatri-forumet!

Du har skrevet sikkert tredve innlegg på Åpent i dag, og er sikkert flere enn meg som er DRITTLEI! Finn deg en dagbok å skrive i. Dette er et DISKUSJONSFORUM, men 90% av det du skriver er jo bare vissvass og innbyr ikke til diskusjon i det hele tatt.

Vær også klar over at dette er et helsenettsted. Og det jeg skriver om meg selv, er jo i aller høyeste grad helse. Mye mer enn mange andre temaer som tas opp på Åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Du har da for pokker ikke begrenset deg, selv om du holder deg unna psykiatri-forumet!

Du har skrevet sikkert tredve innlegg på Åpent i dag, og er sikkert flere enn meg som er DRITTLEI! Finn deg en dagbok å skrive i. Dette er et DISKUSJONSFORUM, men 90% av det du skriver er jo bare vissvass og innbyr ikke til diskusjon i det hele tatt.

Og jeg beklager dersom du blir frustert over at jeg svarer så mye som jeg gjør. Men jeg må jo få si min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du har rett, noe av det jeg skriver er også rene såkalte dagbok innlegg... men også disse kommenterer folk... og hvis de ikke gjør det... så blir det jo ikke slike lange tråder...

jeg ser ikke helt forskjellen... dersom man skriver om seg selv... så hører det ikke hjemme her... men dersom man skriver om noe utenfor seg selv, så hører det hjemme her?

Folk skriver jo også om middagsmat og alt mulig her...

Det er jo et Åpent forum... det betyr at det er åpent... men selvsagt at man ikke skal plage folk.. men åpent betyr jo offentlig...

jeg kan innimellom se personer som jeg helst skulle sett at ikke satt på bussen... men da er det jo mitt eget ansvar å sette meg et annet sted?

Og - er det noe som er sikkert... så er det at alt har sin ende.... dette er ikke noe som kommer til å vedvare i mange år fremover.... og heller ikkke hele sommeren.. det går periodevis.. noen dager har jeg mye å skrive om... andre ganger mindre...

hva er så galt med det jeg skriver ?

Jeg tenker at du skriver det du føler for.

Hvis folk har lyst til å svare, så svarer dem.

Hvis ikke, så er det jo ikke et problem.

Og hvis en person har så mye imot innleggene dine, så trenger jo ikke personen lese innlegg som er av "a survivor".

Det er jo ikke vanskeligere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Og jeg beklager dersom du blir frustert over at jeg svarer så mye som jeg gjør. Men jeg må jo få si min mening.

Dersom du ikke tåler det jeg skriver, bør du jo la være å lese det.

Men jeg kan ikke ta ansvar for andres følelser. Det kan jeg virkelig ikke.

Og når du heller ikke skriver under et kjent nick... så er det vanskelig for meg å vite om det er noe som har hopet seg opp hos deg.

Hadde det vært det, et kjent nick som ofte kritiserte meg. SÅ hadde jeg selvsagt tatt hensyn til det, når jeg svarte dette nicket..

Men nå opplever jeg det som et anonymt personlig angrep..

Men uansett - beklager dersom dette påførte deg negative følelser. Unnskyld.

I såfall vil jeg anbefale deg å skrive om dem. Få dem ut. Iallefall her på Webmaster-forum må vel det være ok.

Og så lærer jeg også av dette. Så tusen takk.

Jeg skal passe på å ikke svare så mye på slike kritiske innlegg, som er kritiske mot meg som person.

Tusen takk for din kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Jeg tenker at du skriver det du føler for.

Hvis folk har lyst til å svare, så svarer dem.

Hvis ikke, så er det jo ikke et problem.

Og hvis en person har så mye imot innleggene dine, så trenger jo ikke personen lese innlegg som er av "a survivor".

Det er jo ikke vanskeligere enn det.

Tusen takk for din støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg tenker at du skriver det du føler for.

Hvis folk har lyst til å svare, så svarer dem.

Hvis ikke, så er det jo ikke et problem.

Og hvis en person har så mye imot innleggene dine, så trenger jo ikke personen lese innlegg som er av "a survivor".

Det er jo ikke vanskeligere enn det.

Jeg tenker det samme som deg.

Nemlig at folk selv må ansvar for hva de leser og hva de svarer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellipse

Det gagnet faktisk meg at jeg skrev side opp og side på Psykiatri-forum.

Men det er beklagelig at mange ikke tålte det. Det beklager jeg.

Men selv hadde jeg iallefall stor nytte av det. Om det kan være til noen trøst.

Og jeg skriver ikke side opp og side ned der.

Jeg skrev side opp og side ned der.

Nå skriver jeg andre steder. Skal jeg ha utbytte av å være, så må jeg være meg selv.

Og det innebærer også at jeg tar så mye hensyn som mulig. Men beklageligvis så holder dette ikke alltid.

Men jeg har iallefall ikke skrevet noe der inne på noen dager nå.

Nei, vet det.Du er jo utestengt. Bra at det hjalp deg å skrive da iallfall. Jeg orket ikke lese så mye av det, må jeg innrømme, for jeg merket at det ikke ga meg så mye. (jeg ble bare mer deprimert og lei meg på dine vegne) Derfor har jeg ikke fått med meg om du er en han eller ho;) *flau* Bare å beklage. Men det spiller jo forsåvidt liten rolle.

Et tips til deg er å begynne å skrive dagbok, har du prøvd det? Kanskje du kunne hatt nytte av det? Det vet jeg mange som har. Der kan du heller aldri bli utestengt vettu:)

Ser deg gjerne igjen på psykforum senere, men da helst med et litt mer variert repertoar, og mer nyansert syn på ting&tang..

Håper du en gang klarer å forsone deg med det som er skjedd, og få et bedre forhold til hjelpeapparatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Nei, vet det.Du er jo utestengt. Bra at det hjalp deg å skrive da iallfall. Jeg orket ikke lese så mye av det, må jeg innrømme, for jeg merket at det ikke ga meg så mye. (jeg ble bare mer deprimert og lei meg på dine vegne) Derfor har jeg ikke fått med meg om du er en han eller ho;) *flau* Bare å beklage. Men det spiller jo forsåvidt liten rolle.

Et tips til deg er å begynne å skrive dagbok, har du prøvd det? Kanskje du kunne hatt nytte av det? Det vet jeg mange som har. Der kan du heller aldri bli utestengt vettu:)

Ser deg gjerne igjen på psykforum senere, men da helst med et litt mer variert repertoar, og mer nyansert syn på ting&tang..

Håper du en gang klarer å forsone deg med det som er skjedd, og få et bedre forhold til hjelpeapparatet.

Jeg skriver dagbok også innimellom. Men det spesielle med min situasjon, er vel at jeg har behov for å skrive sånn at andre kan lese det. Ellers får jeg ikke skrevet så mye... men behovet er der likevel...

Men en vakker dag, så klarer jeg kanskje å skrive mer i en bok, som ingen får se... men den dagen er ikke her ennå...

Og - ikke bekymre deg på mine vegne. Man kan ikke tolke hvordan et menneske har det, gjennom det som skrives.

Et menneske er så mye mer enn det det skriver. Selv om jeg skriver mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Jeg tenker det samme som deg.

Nemlig at folk selv må ansvar for hva de leser og hva de svarer på.

Takk for din støtte.

Men selvsagt lar jeg meg påvirke av kritiske kommentarer også. Og de hjelper også meg, til å gå i retning av mer skjult skriving... men det er fortsatt en vei igjen å gå i den retning.

Tusen takk for din støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest a survivor

Takk for din støtte.

Men selvsagt lar jeg meg påvirke av kritiske kommentarer også. Og de hjelper også meg, til å gå i retning av mer skjult skriving... men det er fortsatt en vei igjen å gå i den retning.

Tusen takk for din støtte.

og det jeg skriver om her og nå..

vel... i dette så innebærer det nok at jeg en vakker dag sitter og skriver for meg selv....

for - når jeg skriver slik at andre kan lese det direkte... så er man ikke bare tilstede i eget liv.. faktisk...

det å være tilstede her og nå og ingen andre steder.... innebærer at man fungerer uten tekniske hjelpemidler faktisk....

tror jeg :) bare tiden vil vise :)

internett er vel for meg, det en krykke er for en som har knekt beinet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Du har da for pokker ikke begrenset deg, selv om du holder deg unna psykiatri-forumet!

Du har skrevet sikkert tredve innlegg på Åpent i dag, og er sikkert flere enn meg som er DRITTLEI! Finn deg en dagbok å skrive i. Dette er et DISKUSJONSFORUM, men 90% av det du skriver er jo bare vissvass og innbyr ikke til diskusjon i det hele tatt.

Beklager hvis jeg skrev for mye svar til dette. Håper det gikk bra for deg. Beklager virkelig så mye. Ønsker deg alt godt! Og jeg har notert meg det du skriver - men kan ikke garantere at det blir tatt til følge. Du er den første som klager så åpenlyst på Åpent Forum....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Beklager hvis jeg skrev for mye svar til dette. Håper det gikk bra for deg. Beklager virkelig så mye. Ønsker deg alt godt! Og jeg har notert meg det du skriver - men kan ikke garantere at det blir tatt til følge. Du er den første som klager så åpenlyst på Åpent Forum....

Men tusen takk for tilbakemeldingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Jeg tenker at du skriver det du føler for.

Hvis folk har lyst til å svare, så svarer dem.

Hvis ikke, så er det jo ikke et problem.

Og hvis en person har så mye imot innleggene dine, så trenger jo ikke personen lese innlegg som er av "a survivor".

Det er jo ikke vanskeligere enn det.

Jeg er så enig med deg. Slike oppgulp som ÅÅÅÅ, så lei kommer med er ufint. Virkelig. Synes Webmaster burde ta det til etterretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Jeg er så enig med deg. Slike oppgulp som ÅÅÅÅ, så lei kommer med er ufint. Virkelig. Synes Webmaster burde ta det til etterretning.

Jeg syns at man skal si det man føler. For min del går det bra når slikt sies. Men det er klart at det har en begrensende virkning på meg. Derfor er det flott å få slike støttende kommentarer som din også. Tusen, tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Men du har rett, noe av det jeg skriver er også rene såkalte dagbok innlegg... men også disse kommenterer folk... og hvis de ikke gjør det... så blir det jo ikke slike lange tråder...

jeg ser ikke helt forskjellen... dersom man skriver om seg selv... så hører det ikke hjemme her... men dersom man skriver om noe utenfor seg selv, så hører det hjemme her?

Folk skriver jo også om middagsmat og alt mulig her...

Det er jo et Åpent forum... det betyr at det er åpent... men selvsagt at man ikke skal plage folk.. men åpent betyr jo offentlig...

jeg kan innimellom se personer som jeg helst skulle sett at ikke satt på bussen... men da er det jo mitt eget ansvar å sette meg et annet sted?

Og - er det noe som er sikkert... så er det at alt har sin ende.... dette er ikke noe som kommer til å vedvare i mange år fremover.... og heller ikkke hele sommeren.. det går periodevis.. noen dager har jeg mye å skrive om... andre ganger mindre...

hva er så galt med det jeg skriver ?

Jeg skrev: "Og - er det noe som er sikkert... så er det at alt har sin ende.... dette er ikke noe som kommer til å vedvare i mange år fremover.... og heller ikkke hele sommeren.. det går periodevis.. noen dager har jeg mye å skrive om... andre ganger mindre..."

Det jeg mener med dette er ikke at jeg kommer til å slutte å skrive i løpet av sommeren. Det kan jeg overhodet ikke si noe om.

Det jeg ville si, var at det noen dager blir mindre skriving enn andre. Slik livet ellers varierer gjennom dagen.

Jeg skriver det jeg gjør nå. Det er det eneste sikre. Så får vi se hva fremtiden vil bringe. Man kan planlegge og ønske for fremtiden. Det kan man. Og det gjør jeg også.

Så må man navigere gjennom dagen så godt som mulig. Og jeg er meget langt fra å ha ødelagt Åpent Forum på dette tidspunkt iallefall.

Det er jeg overbevist om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Jeg skrev: "Og - er det noe som er sikkert... så er det at alt har sin ende.... dette er ikke noe som kommer til å vedvare i mange år fremover.... og heller ikkke hele sommeren.. det går periodevis.. noen dager har jeg mye å skrive om... andre ganger mindre..."

Det jeg mener med dette er ikke at jeg kommer til å slutte å skrive i løpet av sommeren. Det kan jeg overhodet ikke si noe om.

Det jeg ville si, var at det noen dager blir mindre skriving enn andre. Slik livet ellers varierer gjennom dagen.

Jeg skriver det jeg gjør nå. Det er det eneste sikre. Så får vi se hva fremtiden vil bringe. Man kan planlegge og ønske for fremtiden. Det kan man. Og det gjør jeg også.

Så må man navigere gjennom dagen så godt som mulig. Og jeg er meget langt fra å ha ødelagt Åpent Forum på dette tidspunkt iallefall.

Det er jeg overbevist om.

SÅ kan man glemme det jeg skrev om at jeg er overbevist om at jeg ikke har ødelagt Åpent forum. For det vet jeg intet om.

Det eneste jeg har å forholde meg til er et par kommentar i den kritiske retning som du kommer med.

De tar jeg til etterretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...