Gjest lurer24 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Bruker en p-pille jeg er meget godt fornøyd med, bortsett fra at jeg legger inmari på meg-og jeg antar at dette er pga vannansamling siden jeg verken trener mindre eller spiser mer når jeg går på den, og kiloene raser av når jeg slutter på pillen. -går det an å trene bort denne vannansamlinga? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murkis:) Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Bytt P-Piller.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer24 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Bytt P-Piller.. Poenget er det at de andre p-pillene jeg har prøvd har hatt inmari kjipe bivirkninger. (har prøvd tre andre sorter) Denne sorten er den jeg har hatt minst bivirkninger av. det er vannansamlinga som er irriterende.. jeg kan leve med det, men vil gjerne bli kvitt det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har ikke så veldig greie på vannansamling som følge av p-piller, men har du forsøkt å drikke veldig mye vann? Det skader i hvert fall ikke å prøve. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Poenget er det at de andre p-pillene jeg har prøvd har hatt inmari kjipe bivirkninger. (har prøvd tre andre sorter) Denne sorten er den jeg har hatt minst bivirkninger av. det er vannansamlinga som er irriterende.. jeg kan leve med det, men vil gjerne bli kvitt det Drikk mer vann! Vann fordriver vann! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.