nicky Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Trenger gode råd om hvilken trampoline vi bør velge. Så at forbrukerportalen testet trampoliner i 2001, men det er jo lenge siden. Lurer på hvilken trampoline DU har, og hva er positivt/negativt med den. Gjerne pris og str også. Barna våre er 6 og 3 år, men tenker mange her har trampoline. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Vi kjøpte den de har på OBS (diameter 3,9 m). Husker ikke merket, den kostet ca 2500 inkl sikkerhetsnett. Er godt fornøyd med den. Er det så fryktelig stor forskjell på dem, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicky Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Vi kjøpte den de har på OBS (diameter 3,9 m). Husker ikke merket, den kostet ca 2500 inkl sikkerhetsnett. Er godt fornøyd med den. Er det så fryktelig stor forskjell på dem, da? Ifølge testene er det visst det, men jeg har egentlig ikke peiling. Har den 4 eller 5 bein? Er polstringen god? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Personifica Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ifølge testene er det visst det, men jeg har egentlig ikke peiling. Har den 4 eller 5 bein? Er polstringen god? Jeg kjøpte den største til Jumpking. Veldig god kvalitet. Hva var det den kostet? Tror det var ca 4000. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ifølge testene er det visst det, men jeg har egentlig ikke peiling. Har den 4 eller 5 bein? Er polstringen god? 4 bein. Polstringen er OK den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.