Gå til innhold

Er det mulig?

Gjest Personifica

Anbefalte innlegg

Gjest Personifica

Var og trente på morgenkvisten. (!!). Uansett. Det var en ganske ung jente som kom bort til meg og spurte om jeg hadde noen tips ifht å trene magemusklene innover.

Jeg spurte hva hun mente med innover. Hun sa at hun aldri trente vanlig sit-ups fordi når magemusklene ble store, slik som i ben og armer, så begynte de å bule utover! Stakkars jente. Jeg fortalte henne hvordan det hang sammen på ordentlig, at dette ikke skjedde.

Mye rart ute og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Men enda rarere, hvem er det som går bort til et tilfeldig menneske og spør om hvordan man trener magemuskler?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Men enda rarere, hvem er det som går bort til et tilfeldig menneske og spør om hvordan man trener magemuskler?!?

Det var bare oss to på treninga så tidlig i dag. Da er vel terskelen lavere for å spørre. Dessuten jobber jeg der litt i tillegg, så det er ikke så veldig rart sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det var bare oss to på treninga så tidlig i dag. Da er vel terskelen lavere for å spørre. Dessuten jobber jeg der litt i tillegg, så det er ikke så veldig rart sånn sett.

Jeg vet ikke hvorfor men jeg fikk for meg at du var ute å løpte og at hun løp forbi deg og spurte. Hehe hvorfor jeg har fått for meg det er et mysterium ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Jeg vet ikke hvorfor men jeg fikk for meg at du var ute å løpte og at hun løp forbi deg og spurte. Hehe hvorfor jeg har fått for meg det er et mysterium ;)

Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg har hørt den der tidligere jeg også.

Det er ikke smått imponerende at enkelte mennesker klarer å puste.

Vel, neste gang ber du jenta (det er jo alltid jenter...) som spør om idiotien om å sove med sugerør i nesa, og at sugerørtrikset har en uhyre positiv effekt hvis det er flat mage og store pupper man er ute etter.

Det er sikkert noen som tar deg på ordet.

Hvis jenta er riktig dum kan du sikkert lure neket til å sove med viskelær i øra også. Si det vil gi henne en blendende vakker rumpe og null appelsinhud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
dancing_queen

Jeg nmå si noe i denne jentas forsvar.. Det kan ha vært at hun tenkte på den indre kryssmusklaturen, og ikke de utenpå som vises som sixpac. Det vil si at man tar situps ved å stramme nederst i magen og konstant "innover" i stedet for å "blåse opp" og kun stramme når man kommer så høyt at man må....

Skjønner?

Det kan jo godt hende hun var en anorektisk liten jente med vrangforestillinger, men det er forskjell på musklaturen til de som trener pilates og de som pumper jern....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...