DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Ikke grin. Fyllfyll har mye aggresjon inne som må ut. AHA, så da har du egentlig aggresjon som meg som må ut. Fortell fortell. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Den heter det. Ganske god. Og veien til en kvinnes hjerte går gjennom godteri, om man ikke har råd til diamanter. (Og så mye er det ærlig talt ikke verdt at jeg stjal sjekektrikset ditt) =p Nei, godteri vil jeg ikke ha. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hah, du har ikke hørt fyllfyll synge ;o) Fullt mulig jeg hadde grått av det også. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Nei, godteri vil jeg ikke ha. Damn. Blir det catfight da? Jeg advarer deg, jeg er en jævel på catfights. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Fullt mulig jeg hadde grått av det også. Jeg griner i hvert fall men jeg griner kjapt da. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg griner i hvert fall men jeg griner kjapt da. Hvordan griner man kjapt? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Damn. Blir det catfight da? Jeg advarer deg, jeg er en jævel på catfights. *kvesser klørne* 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hvordan griner man kjapt? Man griner med en gang det er en anledning. Sorg, glede og andre ting som får følelsene til å bruse. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 AHA, så da har du egentlig aggresjon som meg som må ut. Fortell fortell. U don't wanna know, baby. 0 Siter
frosken Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg lirer av meg dritt når som helst det måtte passe meg. Kyss rompa di farvel. Bastard. Så så... Tenk på mormor nå, så oppfører du deg litt penere...*s* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Det er det dol er til for. Og godt er det. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Man griner med en gang det er en anledning. Sorg, glede og andre ting som får følelsene til å bruse. Aha, sånn ja. Jeg trodde kanskje du mente at du ble fort ferdig. Da gråter jeg også kjapt, hvertfall tre dager i måneden. 0 Siter
frosken Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Laguna sier: spontan moro oppi ræva mi. Det kan hende at dere vil lese denne tråden med undring i morgen ettermiddag...*s* Har flyfly snakket dialekt i kveld? Hvis ikke, kan hun enda rekke å bli slitsom. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Man griner med en gang det er en anledning. Sorg, glede og andre ting som får følelsene til å bruse. Aha, sånn ja. Jeg trodde kanskje du mente at du ble fort ferdig. Da gråter jeg også kjapt, hvertfall tre dager i måneden. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Så så... Tenk på mormor nå, så oppfører du deg litt penere...*s* Mormor ville vært med meg. Mormor var IKKE kul å ha med å gjøre noen ganger hvis hun fikk det for seg. Og hun sa alltid: "flyfly, du er mer rappkjefta enn meg, og du veit hvor du har det fra.". Så det, så. Hah! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Det kan hende at dere vil lese denne tråden med undring i morgen ettermiddag...*s* Har flyfly snakket dialekt i kveld? Hvis ikke, kan hun enda rekke å bli slitsom. Flyfly er en jævel på å opprette dialekter. Sånn er det med den saken. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 U don't wanna know, baby. Jeg vil nok det, ser du. Heller det enn at du holder det inne. Eller kommer med små kryptiske meldinger når du har drukket. 0 Siter
frosken Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Mormor ville vært med meg. Mormor var IKKE kul å ha med å gjøre noen ganger hvis hun fikk det for seg. Og hun sa alltid: "flyfly, du er mer rappkjefta enn meg, og du veit hvor du har det fra.". Så det, så. Hah! Pøh! Jeg er sikker på at hun ville sett strengt på deg, og du ville ha vaska munnen din med såpe! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Man griner med en gang det er en anledning. Sorg, glede og andre ting som får følelsene til å bruse. *smask* 0 Siter
frosken Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Flyfly er en jævel på å opprette dialekter. Sånn er det med den saken. Møtte du noen samer eller nordlendinger i kveld da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.