Gå til innhold

Tykke ankler og legger

Takk!

Anbefalte innlegg

Jeg er en slank jente på 30 år som har usedvanlig kraftige ankler og legger i forhold til resten av kroppen. Jeg vet at jeg er arvelig belastet, men ønsker å prøve å gjøre noe med det likevel. Har prøvd massasjeapparater ol. Nå har jeg hørt at å stå oppreist å gå opp og ned på tærne veldig raskt skal ha god effekt, men kan ikke helt forestille meg at det hjelper nevneverdig... Hva tror du? Har du noen gode tips? Jeg trener moderat (sykling, jogging og turgåing).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nomaden

www.iform.no

Her finnes det meste av informasjon om x-antall treningsformer og slanking og f**** oldemor. Nå kan denne forumtråden slettes for godt. Jeg er godt fornøynd med denne siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staedtler

Såfremt du ikke har en del fett her, vil det nok ikke være mulig å påvirke leggene i stor grad, sorry. Øvelsen du beskriver er kjent som "tåhev", og er en styrkeøvelse. Styrketrening gjør som kjent ikke muskulaturen mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Dette er nok delvis en arvelig sak som man kan gjøre lite med. Jeg har sett en rekke veltrente og veldig spreke jenter/kvinner med kraftige legger og ankler. Uansett hva slags trening man har prøvd seg på, så skjer ingen forandring av dette. Dette er kanskje dumt å si til deg at du skal glede deg over at du er i fin form tross dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...