Takk! Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg er en slank jente på 30 år som har usedvanlig kraftige ankler og legger i forhold til resten av kroppen. Jeg vet at jeg er arvelig belastet, men ønsker å prøve å gjøre noe med det likevel. Har prøvd massasjeapparater ol. Nå har jeg hørt at å stå oppreist å gå opp og ned på tærne veldig raskt skal ha god effekt, men kan ikke helt forestille meg at det hjelper nevneverdig... Hva tror du? Har du noen gode tips? Jeg trener moderat (sykling, jogging og turgåing). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nomaden Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 www.iform.no Her finnes det meste av informasjon om x-antall treningsformer og slanking og f**** oldemor. Nå kan denne forumtråden slettes for godt. Jeg er godt fornøynd med denne siden.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest staedtler Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Såfremt du ikke har en del fett her, vil det nok ikke være mulig å påvirke leggene i stor grad, sorry. Øvelsen du beskriver er kjent som "tåhev", og er en styrkeøvelse. Styrketrening gjør som kjent ikke muskulaturen mindre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Dette er nok delvis en arvelig sak som man kan gjøre lite med. Jeg har sett en rekke veltrente og veldig spreke jenter/kvinner med kraftige legger og ankler. Uansett hva slags trening man har prøvd seg på, så skjer ingen forandring av dette. Dette er kanskje dumt å si til deg at du skal glede deg over at du er i fin form tross dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.